اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت در گفت‌وگو با فارس خبر داد

واریز سود سهام عدالت کارگران و زنان سرپرست از فردا/ هر نفر ۹۳ هزار تومان

دولت‌آبادی از واریز ۵۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت برای دوره مالی ۹۶ از فردا سه‌شنبه میان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مشمولان کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار خبر داد.

واریز سود سهام عدالت کارگران و زنان سرپرست  از فردا/ هر نفر ۹۳ هزار تومان

اسماعیل مختاری دولت‌آبادی، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس از آغاز مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای دوره عملکرد مالی ۹۶ خبر داد و گفت: از فردا سه‌شنبه هفتم اسفندماه ۹۷، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت میان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار توزیع خواهد شد.

وی افزود: سود سهام هر یک از سهامداران سهام عدالت در این مرحله که معادل ۵۳۲ هزار تومان از سهام عدالت را در اختیار دارند، در حدود ۹۳ هزار و یکصد تومان خواهد بود اما برای آن دسته از مشمولانی که اقساط کامل یک میلیون تومانی سهام عدالت را تسویه کرده‌اند،‌ این رقم برابر با ۱۷۵ هزار تومان است.

به گفته این مقام مسئول،‌واریز سود سهام این دسته از مشمولان از فردا به صورت تدریجی واریز خواهد شد و حداکثر تا پایان هفته آینده همه کارگران فصلی ساختمانی و زنان سرپرست خانوار که شماره شبای بانکی خود را به سامانه سهام عدالت ارسال و تأییدیه آن اخذ شده هاست، از این سود در حساب‌های خود برخوردار خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه واریز سود سهام عدالت به طور یکجا و در یک روز برای همه مشمولان صورت نخواهد گرفت، پیش بینی کرد، انتظار می‌رود تا قبل از پایان امسال مرحله دیگری از واریز سود سهام عدالت برای بخشی از مشمولان این سهام واریز شود. در غیر این صورت همسو با حجم سود دریافتی از سود سهام شرکت‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری سهام عدالت، سود سهام سایر مشمولان نیز تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول