اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار کوثری:

دشمن هر كاری كرد انقلاب اسلامی از پا بيفتد اما ناكام ماند

جانشین قرارگاه ثارالله با بيان اینکه دشمنان تمام توطئه‌های خود را عملیاتی کردند تا نظام و انقلاب را از پا درآورند اما به خاطر همراهی مردم نتوانستند به اهداف خود برسند گفت: دشمنان عصبانی هستند چراکه هیچ یک از نقشه‌های آنها به نتیجه نرسیده است.

دشمن هر كاری كرد انقلاب اسلامی از پا بيفتد اما ناكام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار محمداسماعیل کوثری عصر امروز در اجتماع جوانان انقلابی به مناسبت ولادت حضرت الزهرا(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی که توسط امام راحل به پیروزی رسید یک پدیده شگفت سیاسی بود اظهار کرد: امام(ره) یک نفر و در تبعید بود اما در نهایت قلب‌ همه مردم به ویژه جوانان آن مقطع را تسخیر کرد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب یک موشک هم نداشتیم افزود: شهید تهرانی‌مقدم امیدوارانه موشک را ساخت و به موفقیت رسید.

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: پیش از پیروزی انقلاب هیچ اختیاری از خود نداشتیم و بخش بزرگی از خاک وطن توسط دشمنان جدا شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه اجازه پیشرفت به کشور را نمی‌دادند افزود: دشمنان به هیچ عنوان کسب علم و باسواد شدن مردم ایران را برنمی‌تافتند و تنها تعدادی خاص می‌توانستند در کشورهای دیگر زیر نظر آنها علم‌آموزی کنند.

کوثری با بیان اینکه امام(ره) باور داشت که اگر صادقانه و خالصانه در راه خداوند گام برداریم ما را یاری می‌کند به همین دلیل انقلاب پیروز شد گفت: امام(ره) هم با طاغوت مقابله کرد هم با دو ابرقدرت آمریکا و شوروی.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اعتقاد کامل به خدای متعال داشت گفت: وقتی ایشان از پاسخ کوبنده به صدام سخن می‌گفت شاید کمتر کسی باورش می‌شد اما با یاری خداوند و لبیک مردم این موفقیت حاصل شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه دشمنان تمام توطئه‌های خود را عملیاتی کردند تا نظام و انقلاب را از پا درآورند اما به خاطر همراهی مردم نتوانستند به اهداف خود برسند گفت: دشمنان عصبانی هستند چراکه هیچ یک از نقشه‌های آنها به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه بدعهدی اروپا و آمریکا کار امروز و دیروز نیست افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها بر بدعهدی آمریکا تأکید کرده‌اند.

کوثری با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و تفکر جهادی جوانان موفقیت‌های بزرگی در کشور حاصل شده است گفت:‌ باید با همین تفکر و تحقق اقتصاد مقاومتی در مقابل سوء مدیریت‌ها و مشکلات بایستیم.

انتهای پیام/89040/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول