اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نماینده مردم رزن در مجلس:

عدم نظارت بر بخش غیر دولتی یکی از دلایل وجود مشکلات در کشور است

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های غیر دولتی که از بودجه عمومی کشور استفاده کرده و نظارتی نیز بر آنها نیست بر اقتصاد کشور اثر سوء دارند.

عدم نظارت بر بخش غیر دولتی یکی از دلایل وجود مشکلات در کشور است

حسن لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده بحث نقدینگی است اظهار کرد:‌ تا زمانی که دولت متولی بنگاه‌های اقتصادی است و بخش خصوصی فعال نشده است این مشکلات ادامه دارد.

وی بخش غیر دولتی که هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد را نیز از دیگر دلایل مهم مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: همه بخش‌ها که از بودجه عمومی کشور استفاده کرده و بنگاه‌داری می‌کنند این مشکلات را به وجود آوردند.

نماینده مردم رزن در خانه ملت با بیان اینکه میزان نقدینگی کشور نیز بسیار زیاد است تصریح کرد: پول دست مردم زیاد است و بنگاه‌های اقتصادی نیز در دست دولت است که در بازار نوسان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چطور دولت می‌تواند بر خود نظارت کند ادامه داد: دولت امکان کنترل بر دستگاه‌های زیر نظر خود را ندارد.

لطفی با بیان اینکه نقدینگی موجود در بازار نیز هر روز با اقبال به یک بخش باعث گرانی آن می‌شود خاطرنشان کرد: مردم به این همه خودرو نیاز ندارند که ثبت نام کردند بلکه به دنبال حفظ ارزش پول خود هستند.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات باعث آسیب رساندن به اقتصاد کشور می‌شود گفت: دولت در مرحله اول باید نقدینگی را کنترل کند و در مرحله دوم بنگاه‌داری را به بخش خصوصی واقعی واگذار کند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه یکی از مشکلات ما بخش غیردولتی است که یک حکومت برای خود شده است اظهار کرد: این مشکلات صرفاً به دولت فعلی بازنمی‌گردد و از گذشته تاکنون انباشته شده است.

وی تأکید کرد: وقتی مردم مطمئن باشند که ارزش پول آن‌ها پایین نمی‌آید به خرید خودرو روی نمی‌آورند و خودروسازان نیز بهانه واهی برای گران کردن خودرو ندارند.

انتهای پیام/89033/ 20/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول