اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس پلیس راهور گرگان خبر داد

فوت 38 نفر در تصادفات درون‌شهری گرگان

رئیس پلیس راهور گرگان از فوت 38 نفر در تصادفات درون‌شهری گرگان طی 11 ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت یک هزار و 700 نفر هم مصدوم شدند.

فوت 38 نفر در تصادفات درون‌شهری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس مهاجر بسطامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه در 11 ماه امسال 38 نفر بر اثر وقوع تصادفات درون‌شهری گرگان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: آمار کشته‌های ناشی از تصادفات رانندگی در شهر گرگان سال گذشته در کل سال 29 نفر بوده و متاسفانه امسال تا پایان بهمن ماه 38 نفر بوده که آمار بسیار بالایی است.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: این 38 نفر موتورسیکلت‌سوار، عابر پیاده و رانندگان خودرو بوده‌اند که نشان می‌دهد همه کاربران ترافیکی باید نکات ایمنی و پیشگیرانه را برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی رعایت کنند.

بسطامی گفت: همچنین در این مدت یک هزار و 700 نفر نیز در سوانح رانندگی داخل شهر گرگان مصدوم و مجروح شده‌اند که این آمار نیز جالب توجه و مهم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص ترافیک‌های ایجاد شده در هسته مرکزی شهر گرگان به ویژه در ساعات صبحگاهی و پایان ساعت اداری، تاکید کرد: متاسفانه وضعیت معابر گرگان به صورتی است که گنجایش این حجم ترافیک را ندارد.

رئیس پلیس راهور گرگان تصریح کرد: در این ساعات تمام ظرفیت نیروی انسانی را برای روان‌سازی ترافیک در سطح معابر بکارگیری می‌کنیم و اگر شهروندان دقت کرده باشند در ساعات صبحگاهی و تعطیلی مدارس یکی از معابری که در هر چهار راه حداقل یک مامور پلیس راهور مستقر است، منطقه گرگانپارس گرگان است.

بسطامی بیان کرد: مدیریت شهری و مسؤولان باید برای این منطقه تصمیم موثری را اتخاذ کنند چون ترافیک حاصل از تردد خودروها در زمان تعطیلی مدارس و ساعات صبحگاهی و حتی برخی از ساعات شامگاهی اثرش را در سایر محورهای مجاور نیز می‌گذارد.

وی تاکید کرد: هسته مرکزی شهر نیازمند یک برنامه‌ریزی عاجل و موثر است در غیر اینصورت به هر تعداد پلیس هم که در طول محورها حضور داشته باشد به دلیل حجم بالای خودروها نسبت به ظرفیت معابر در هسته مرکزی شهر هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

رئیس پلیس راهور گرگان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور مردم برای خریدهای نوروزی، خاطرنشان کرد: تقاضای من از شهروندان این است برای رفاه حال خود و سایر شهروندان و پیگشگیری از ایجاد ترافیک و ایجاد زحمت، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه در این ایام را در دستور کار خود قرار دهند.

بسطامی گفت: تلاش ما خدمت‌رسانی با کیفیت به شهروندان است و انتظار داریم شهروندان نیز برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی کمال همکاری را با خادمان خود در پلیس راهور داشته باشند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول