اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

در پی نقض حریم هوایی پاکستان

فرمانده نیروی هوایی پاکستان: در برابر هند اقدام عجولانه انجام نمی‌دهیم

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده نیروی هوایی پا کستان موضوع نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌های هند را بررسی کرد.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان: در برابر هند اقدام عجولانه انجام نمی‌دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اسلام‌آباد، قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پا کستان موضوع نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده های هند را بررسی کرد.

انور خان در این دیدار اطمینان داد نیروی هوایی پاکستان به خوبی قادر است از مرزهای هوایی محافظت و پاسخ کوبنده به هند بدهد.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال اقدام عجولانه در این زمینه نیستیم اما اگر لازم باشد خلبانان پاکستانی با مانور هوایی و اقدامات عملی مانند بمباران مناطق حساس قدرت خود را به نمایش می گذارند.

این در حالی است که کابینه و مجلس پاکستان با برگزاری اجلاس ویژه اقدام اخیر هند را محکوم و بر حمایت از مردم کشمیر تاکید کردند.

در این اجلاس اعضای اپوزیسیون اعلام کردند در زمینه مبارزه با زیاده خواهی هند از دولت و ارتش پاکستان حمایت می کنند و اختلافات داخلی را کنار خواهند گذاشت.

اپوزیسیون پاکستان اعلام کرد مقابله با هند اولویت دارد و بعد از عادی شدن اوضاع به رقابت سیاسی ادامه خواهند داد.

شب گذشته تعدادی از جنگنده های نیروی هوایی هند با نقض حریم هوایی پاکستان اقدام به بمباران اهدافی در داخل خاک پاکستان کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول