اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فارس گزارش مي‌دهد

بازيكنان عقاب و صباي قم در تيم ملي / اختلاف نظر هیأت فوتبال و سرمربي صبا

چهار تن از استعدادها و نخبه‌هاي فوتبال قم از سوي كادر فني تيم ملي فوتبال جوانان ايران به تمرينات و اردوي آماده‌سازي اين تيم دعوت شدند اما بر سر اين موضوع اختلاف نظرهايي وجود دارد.

بازيكنان عقاب و صباي قم در تيم ملي / اختلاف نظر هیأت فوتبال و سرمربي صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیأت فوتبال قم با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسامی چهار فوتبالیست جوان قمی را برای حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان ایران اعلام کرد و بر این اساس چهار تن از نخبه‌های فوتبال قم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

 

بازیکنان صبا و عقاب قم در تیم ملی

بر این اساس امیرحسین قربانی دروازه‌بان ذخیره تیم جوانان صبای قم در فصل 1397 لیگ برتر باشگاه‌های کشور، وحید عابدی و مهدی تلخابی دو بازیکن دیگر صبا همراه با مهدی عسگری بازیکن جوان و با استعداد تیم جوانان عقاب قم به کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند.

 

تردید در معیار و ملاک گزینش بازیکنان منتخب

در شرایطی که هیأت فوتبال قم اعلام کرده بازیکنان قمی در دو مرحله برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی می‌شوند، مرحله اول شامل چهار نفر نظیر عابدی، قربانی، تلخابی و عسگری است اما بعد از اینکه هیأت فوتبال قم اسامی این چهار فوتبالیست جوان را برای معرفی به اردوی استعدادیابی تیم ملی معرفی کرد، افراد متعددی می پرسند این بازیکنان با چه معیاری و توسط چه کسانی انتخاب شده‌اند؟

 

اختلاف نظر رئیس هیأت و سرمربی صبا

کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم راجع به این موضوع اظهار کرد: کمیته فنی شامل رئیس هیات، تعدادی از مربیان، کادر فنی تیم جوانان صبا و سرپرست این تیم، این افراد را انتخاب کرده‌اند.

اما محمد جعفری سرمربی تیم جوانان صبای قم با رد این موضوع تصریح کرد: هیچ مشورتی با بنده به عنوان سرمربی تیم صورت نگرفته است.

این در حالی است که سه بازیکن از تیم جوانان صبای قم برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند، حالا باید پرسید آیا اعمال سلیقه در این انتخاب صورت گرفته یا فشار افکار عمومی و عجله در این ماجرا نقش داشته است؟

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول