اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

سهم پایین صنایع زنجان در حمایت از ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: صنایع زنجان در حمایت از ورزش سهم پایینی دارند.

سهم پایین صنایع زنجان در حمایت از ورزش

علی خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران انجام می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات توانسته‌ایم امکانات لازم را در اختیار هیأت جانبازان و معلولان قرار دهیم، اضافه کرد: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی و سایر مسابقات حداقل کمک‌ها را از این ورزشکاران و نهایت تلاش برای حمایت از این ورزشکاران انجام شده است.

وی اظهار کرد: مجموعه ورزشی ولیعصر با دارا بودن زمین فوتبال، سالن ورزشی، سالن بدنسازی و ... در اختیار هیأت جانبازان و معلولان قرار دارد و ساعات تمرینی ورزشکاران در این مجموعه سپری می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه امکانات موجود برای ورزشکاران محدود است، گفت: با این وجود امید می‌رود امکانات و اعتبارات افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر کمک سایر دستگاه‌ها به ورزش و جوانان بیان کرد: این موضوع پیگیری می‌شود تا بتوان از امکانات ورزشی سایر ادارات استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه امید است در آینده این امکانات افزایش یابد و شرایط بهتری برای ورزشکاران تامین شود، خاطر نشان کرد: نیاز است، سایر دستگاه‌ها برای رسیدن به این مهم همکاری لازم را داشته باشند.

خلیلی با اشاره به اینکه حمایت صنایع از ورزش در استان زنجان پایین است، گفت: یکی از شرکت‌های زنجان تیمی را در استان مورد حمایت قرار داده بود که بنا بر آخرین اظهارات مربی تیم، حمایت‌های لازم انجام نمی‌شود و اعزام ورزشکاران از طریق اعتبارات داخل هیأت انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین در واکنش به سؤالی در مورد غرق یک شهروند در یکی از استخرهای استان زنجان اظهار کرد: این فرد در یکی از استخرهای متعلق به سایر دستگاه‌های اجرایی غرق شده است.

وی با اشاره به اینکه هیأت نجات غریق شرایط ایمنی را به همه استخرها ابلاغ کرده است، ادامه داد: تامین امنیت مجموعه با مدیریت استخر و دستگاه‌های مذکور است.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول