اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس‌ کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

قوه‌ قضاییه بیشترین مراجعه‌ کننده را دارد

رییس ‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قوه‌ قضاییه در بین نهادهای مختلف بیشترین مراجعه ‌کننده را دارد.

قوه‌ قضاییه بیشترین مراجعه‌ کننده را دارد

علی‌اکبر گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اهمیت جایگاه قوه‌ قضاییه، اظهار کرد: قوه‌ قضاییه آخرین پناه و ملجاء مردم است و مطابق آمار هیچ نهادی وجود ندارد که این حجم از مراجعات مردمی را داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز نباید دستگاه قضایی احساس تنهایی کند و همه باید اهمیت آن را درک کنند تا امور محوله به دستگاه قضائی با قدرت پیش برود.

رییس ‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ارتباط با موضوع تورم‌ و نگرانی‌های ایجاد شده در کشور، یادآور شد: مبارزه با گرانی جزو وظایف قوه‌ قضاییه نیست و باید دولت در این زمینه وارد عمل شود اما با تدبیر رییس ‌قوه ‌قضاییه برنامه‌ای در راستای مبارزه با افزایش قیمت بی‌رویه کالاها به دادگستری‌ها ارسال شده تا با اجرای آن بتوان در آستانه سال جدید آرامش و آسایش مردم را تامین کرد.

وی ضمن درخواست همکاری از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با گرانی، گفت: از نماینده ولی‌فقیه در استان تقاضا داریم بسته به شرایط و اقتضائات استان، ترتیبی اتخاذ کند تا بخشی از خطبه‌های نماز جمعه هریک از شهرستان‌ها به موضوع خدمات دستگاه ‌قضایی پرداخته شود، چرا که این موضوع منجر به افزایش اعتماد مردم به نظام و امیدواری به آینده خواهد بود.

انتهای پیام/1033/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول