اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

اولویت دولت و مجلس بخش سلامت است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: امروزه اولویت نخست دولت و مجلس سلامت است و تلاش می‌شود به سمتی حرکت کنیم که از خدمات پیشگیری و خدمات پزشکی بر اساس نیاز واقعی افراد ارائه شود.

 اولویت دولت و مجلس بخش سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، طاهر موهبتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت:  براساس فرایندی که ایجاد شده یک‌هزار و 300 دفتر پیشخوان دولت که با سازمان بیمه سلامت همکاری می‌کنند موظفند همپوشانی بیمه‌ای را برای کسانی که دفترچه باید بگیرند، انجام دهند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اولویت نخست دولت و مجلس  را سلامت خواند و گفت: ایده آل این است که پایگاه جمعیت بیمه‌شدگان درمان کشور مربوط به بند چ ماده 70 قانون برنامه ششم توسعه  که مربوط به سازمان بیمه سلامت است باید ایجاد شود و دستگاه‌های بیمه‌ای موظفند اطلاعات خود را در این پایگاه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه جمعیت بیمه شدگان درمان کشور قرار است تا شش ماه آینده به لحاظ زیرساختی شکل بگیرد ابراز کرد: مطالبات خصوصی و دولتی سال 96 در سطح کشور تسویه شده و در سال جاری در بخش دولتی شهریور و مهر تسویه و 70 درصد آبان‌ماه پرداخت شده است.

موهبتی اضافه کرد: منابع سازمان بیمه سلامت از نظام بودجه‌ای، مالیات،  صادرات و منابع نفتی تامین می‌شود و با توجه به اینکه همواره با کسری بودجه روبه رو خواهیم بود تلاش می‌شود به سمتی حرکت کنیم که از خدمات پیشگیری و خدمات پزشکی بر اساس نیاز واقعی افراد ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول