اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

هزینه برگزاری نکوداشت بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو خیابان کوچک است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: مبلغ پیش بینی شده برای برگزاری نکوداشت هفته بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو یک خیابان کوچک شهر یا خرید یک المان برای شهر است.

هزینه برگزاری نکوداشت بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو خیابان کوچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، طاهره شمشیری  بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آیین یازدهمین سال هفته نکوداشت بوشهر اظهار داشت: برنامه نکوداشت روز بوشهر هرساله اسفند ماه برگزار می‌شود و امسال نیز سعی کردیم با رویکردی فرهنگی به این برنامه‌ها نگاه کنیم و از ایده‌های صاحبنظران نیز استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به برنامه‌های ارائه شده توسط کارشناسان بودجه شهرداری کفاف این همه برنامه را نداشت اما سعی کردیم با نگاه جامع به برنامه‌ها نگاه کنیم هر چند که ممکن است ایراداتی متوجه برگزاری این برنامه‌ها نیز باشد.

وی افزود: بودجه شهرداری بوشهر محدود است و انتظار داشتیم که ما بقیه دستگاه‌ها نیز در برگزاری این هفته نکوداشت کمک کنند اما متاسفانه هیچ دستگاهی کمک نکرد و این جای تاسف دارد که هیچ احساس مسؤولیتی در بین مسؤولین ما نیست.


وی افزود: مبلغ 400 میلیون تومان را برای برگزاری برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر در نظر گرفتیم که حدود 100 میلیون تومان آن صرف تصفیه بدهی‌های سال‌های گذشته شد و تنها 300 میلیون تومان جهت برگزاری نکوداشت روز بوشهر در نظر گرفته شده است.


وی اظهار داشت: مبلغ پیش بینی شده برای برگزاری نکوداشت هفته بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو یک خیابان کوچک شهر یا خرید یک المان برای شهر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول