اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار تويسركان:

نبايد اغماضی در برخورد با متخلفان صورت گيرد

فرماندار تویسرکان گفت: در برخورد با کسانی‌ که مردم را دچار مشکل می‌کنند، نباید اغماضی صورت گیرد.

نبايد اغماضی در برخورد با متخلفان صورت گيرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حبیب مومیوند ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار درباره اقلام توزیع شده در تویسرکان اظهار کرد: 390 تن برنج تایلندی و هندی با قیمت 3 هزار و 900 تا 5 هزار و 600 تومان و 69.5 تن مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 150 تومان تا 8 هزار و 500 تومان توزیع شده است.

وی اقلام توزیع شده دیگر را شامل 68.5 تن گوشت منجمد برزیلی با قیمت 23 هزار و 200 تومان تا 29 هزار تومان، 42 تن گوشت گرم گوسفندی با قیمت 34 هزار 200 تومان تا 37 هزار و 500 تومان، یک تن گوشت منجمد گوسفندی با قیمت 35 هزار و 500 تا 40 هزار تومان و 20 تن شکر کیلویی 3 هزار و 150 تومان دانست.

فرماندار تویسرکان توزیع این اقلام در سطح شهر تویسرکان توسط 14 عامل و در شهرهای سرکان و فرسفج به واسطه سه عامل انجام گرفته است یادآور شد: در بین 70 درصد از روستاهای شهرستان این اقلام  توزیع شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع اقلام عنوان شده با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌های انجام شده گفت: استکبار و ایادی دست‌نشانده آن امروز با جنگ اقتصادی علیه کشور ما اقدام کردند تا به ما ضربه بزنند؛ اما اعتقاد داریم جمهوری اسلامی ایران این شرایط را با سربلندی تمام پشت سر خواهد گذاشت.

مومیوند از تشدید طرح نظارت بر بازار شب عید از امروز در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: باید دستگاه‌های اجرایی با توان مضاعف و جدی‌تر از همیشه بر نظارت بازار ورود کنند، هیچ دستگاهی اجازه ندارد در این زمینه کوتاهی کند.

وی ضمن اینکه از دستگاه‌های عامل خواست در راستای حفظ سلامت مردم دقت و نظارت بیش از پیش بر مراکزی نظیر غذاخوری‌ها، رستوران‌ها و... داشته باشند اظهار کرد: تشدید نظارت، امنیت خاطر مردم را در تهیه اقلام مورد نیاز رقم می‌زند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه نظارت‌ها باید شبانه‌روزی باشد، خواستار اطلاع‌رسانی نحوه ارتباط مردم با تعزیرات، اصناف و اداره صمت شد و گفت: این سه مرجع شکایات مردم  را در این ایام شفاف پاسخگو باشند.

وی افزود: در برخورد با کسانی‌ که مردم را دچار مشکل می‌کنند، نباید اغماضی صورت گیرد.

مومیوند در ادامه از افزایش میهمانان و گردشگران به تویسرکان در تعطیلات خبر داد و افزود: سال 97 ورود گردشگران و مهمانان نوروزی به تویسرکان رشد سه برابری داشت.

وی به انجام 416 مورد بازرسی توسط بهداشت و درمان و دامپزشکی تویسرکان طی یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: 327 کیلوگرم مواد خوراکی غیر قابل مصرف در این هفته در تویسرکان کشف و معدوم شده است.

فرماندار تویسرکان در پایان از اخذ پروانه احداث کشتارگاه تویسرکان براساس میزان زیربنای درخواستی سرمایه‌گذار خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه کشتارگاه جدید تویسرکان توسط سرمایه‌گذار آقای مراتی در متراژ 800 متر مربع در حال احداث است.

 انتهای پیام/89010/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول