اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱۱ اسفند در تبریز

تجمع «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه تبریز از تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در مسجد جامع تبریز خبر داد.

تجمع «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام روح الله بجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در کنار حوزه‌های سراسر کشور روز شنبه یازدهم اسفند ساعت 10 صبح طلاب و روحانیون در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در مسجد جامع تبریز گرد هم آمده و تجمع می‌کنند.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه تبریز بر خلاف مشی شعار زدگی به دنبال عملیاتی کردن تمام منویات معظم له در این بیانیه بوده و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه تبریز با بیان اینکه  بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه اقدام انقلاب اسلامی است و بار اصلی آن برعهده جوانان است خاطرنشان کرد: در ابتدای امر باید نسبت به شناخت مسیری که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده‌اند شناخت لازم را داشته باشیم و بدانیم که گام دوم به معنای امتداد داشتن و عمل کردن هر فرد به نقش خود در جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت:  حوزه رسالت عظیمی در گام دوم انقلاب دارد حوزه علمیه محور و عامل اصلی انقلاب است بنابراین رسالت عظیم و راهبردی بسیار سنگینی در گام دوم انقلاب دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ 30/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول