اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان:

«ذبح» دو جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پرواز را کسب کرد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: فیلم ذبح از کردستان دو جایزه اصلی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پرواز» را از آن خود کرد.

«ذبح» دو جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پرواز را کسب کرد

 امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فیلم ذبح از تولیدات حوزه هنری و انجمن سینمای جوانان کردستان با حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی وخارجی عناوین بسیار ارزنده‌ای را در داخل کشور برای استان و در بعد بین‌المللی برای ایران به ارمغان آورده است. 

وی گفت: این اثر که نخستین همکاری مشترک دو فیلمساز جوان سنندجی سامان حسین پور و آکو زند کریمی است با بازی درخشان فریدون حامدی در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پرواز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، تندیس طلایی و دیپلم افتخار و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر مرد، دیپلم افتخار و تندیس طلایی جشنواره شد. 

مرادی به استعدادهای بالای هنری در بخش فیلم در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با این جشنواره 16 اثر تولیدی حوزه هنری استان کردستان موفق به راهیابی به بخش نهایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای شده که اختتامیه آن امروز در پردیس سینما آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هنرمندان استان از این جشنواره نیز ضمن کسب تجربه بیشتر با موفقیت به استان مراجعه نمایند و برگی دیگر بر افتخارات هنر کردستان بیفزایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول