اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امام جمعه قیدار:

FATF، نقش مؤثر شدن تحریم‌هاى آمریكا علیه کشورمان را بر عهده دارد

امام جمعه قیدار گفت: به نظر می‌رسد، FATF نقش تكمیل كننده براى هدفمند شدن و مؤثر شدن تحریم‌هاى آمریكا علیه کشورمان را بر عهده دارد، کما اینکه خود مسؤولان امریکایی هم بر اعمال فشار به ایران برای تصویب این لوایح اعتراف کرده‌اند.

FATF، نقش مؤثر شدن تحریم‌هاى آمریكا علیه کشورمان را بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به انتشار بیانیه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این بیانیه در ابعاد مختلف نیاز به تببین دارد، چرا که این بیانیه در واقع منشور راهبردى و یک نقشه راه دقیق و عملیاتی است که در همه ابعاد باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه قیدار به روند طی شده برای لوایح fatf در کشور اشاره و تصریح کرد: طبق قانون بعد از ایرادات مطرح شده در شورای نگهبان، این لوایح باید در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شود.

وی با بیان اینکه لوایح fatf بیش از یک ماه است که در کمیسیون‌های تخصصی مجمع در حال بررسی است، افزود: عده‌ای با فضاسازی تصنعی در صدد تصویب برجام دوم در مجمع هستند در حالی که تعهدی برای حل مشکلات نمی‌دهند.

موسوی با تاکید بر اهمیت اطلاعات مالی و اقتصادی در وضعیت جنگ اقتصادی گفت: دادن اطلاعات به دشمن، منجر به تحقق اهداف آن‌ها با توجه به دقیق بودن اطلاعات خواهد شد.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: به نظر می‌رسد، FATF نقش تکمیل کننده براى هدفمند شدن و مؤثر شدن تحریم‌هاى آمریکا علیه کشورمان را بر عهده دارد، کما اینکه خود مسؤولان امریکایی هم بر اعمال فشار به ایران برای تصویب این لوایح اعتراف کرده‌اند.

*مجمع تشخیص مصلحت نظام در نقطه تاریخی ایستاده است

وی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک نقطه تاریخی و تعیین کننده ایستاده است، ادامه داد: به نظر این مجمع تاکنون با دقت نظر و منطق عمل کرده است.

موسوی در ادامه به دیدار رئیس‌جمهور سوریه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این دیدار پیام‌های زیادی داشته که مهم‌ترین آن پیروزی مقاومت در جنگ با تروریسم است.

امام جمعه قیدار در ادامه به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره و تصریح کرد: سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از این مناسبت‌ها است که با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو، باید مد نظر قرار گیرد.

وی آغاز هفته منابع طبیعی را یادآور شد و گفت: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی از تاکیدات دین اسلام است، کما اینکه در سوره حجر آمده است که طبیعت و هستی موزون و متعادل آفریده شده است، بر این اساس انسان اگر بصورت متعادل منابع را مدیریت نکند دچار خسران خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول