اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

امدادرسانی به ۴۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک آذربایجان‌غربی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان به ۴۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی صورت گرفته است.

امدادرسانی به ۴۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک آذربایجان‌غربی

رضا مسافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در پنج محور مواصلاتی آذربایجان‌غربی عملیات امدادرسانی انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت به ۴۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۶ تیم امدادی متشکل از ۲۲ داوطلب و ۱۲ پرسنل امدادرسان حضور داشتند، افزود: بیشترین تعداد امدادرسانی در نقده بود که در طی آن ۶۳ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند و به ۲۵۲ نفر خدمات ارائه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مهاباد به ۹ خودرو گرفتار در برف و کولاک به تعداد ۳۶ نفر امدادرسانی صورت گرفت، ادامه داد: در محور اشنویه نیز به ۳۶ دستگاه خودرو با ۱۴۴ نفر و در محور چالدران نیز به یک دستگاه خودرو با چهار نفر حادثه‌دیده خدمات لازم ارائه شد.

وی از امدادرسانی به یک دستگاه اتوبوس گیر افتاده در محور مایین‌بلاغ تکاب خبر داد و عنوان کرد: در این محور یک تیم امدادی متشکل از چهار داوطلب به ۹ فرد حادثه‌دیده در این اتوبوس کمک کردند.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول