اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان:

76.6 درصد زنجانی‌ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: 76.6 درصد از جمعیت واجد شرایط کارت ملی هوشمند در استان زنجان کارت خود را دریافت کرده‌اند.

76.6 درصد زنجانی‌ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقایع چهار گونه به صورت مستمر توسط ثبت احوال استان زنجان ثبت می‌شود.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان 51 ایستگاه است، اضافه کرد: این ایستگاه‌ها شامل ادارات تابعه ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پست می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از مجموع ایستگاه‌های فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان 12 ایستگاه در ادارات ثبت احوال استان زنجان دایر شده است، خاطر نشان کرد: دو نمایندگی اداره ثبت احوال نیز در حوزه کارت ملی هوشمند ملی فعالیت می‌کنند.
شفیعی با اشاره به اینکه 11 پست به عنوان ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان دایر است، عنوان کرد: 18 دفتر پیشخوان و هشت ایستگاه سایر نیز در استان زنجان در حوزه کارت ملی هوشمند ارائه خدمات می‌کند.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تعداد 796 هزار و 849 نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، گفت: جمعیت واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی نیز در استان زنجان 828 هزار و 16 نفر است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان زنجان 634 هزار و 286 نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: این تعداد شامل 76.6 درصد از جمعیت واجد شرایط است.
شفیعی کارکرد کارت هوشمند در سال گذشته را 193 هزار و 321 مورد اعلام کرد و گفت: این میزان در دی‌ماه سال جاری 18 هزار و 728 مورد، در بهمن‌ماه 9 هزار و 575 مورد و در مجموع در سال‌جاری 121 هزار و 362 مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول