اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه اعلام کرد

نتایج نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه نتایج نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه را اعلام کرد.

نتایج نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه

جعفرصادق اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه ابتدا ۵۱ نفر برای نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه ثبت‌نام کردند، افزود: در ادامه یک نفر به دلیل نقص مدارک و ۹ نفر نیز به جهت انصراف از ادامه نامزدی انتخابات کنار رفتند و در نهایت رقابت میان ۴۱ نفر بود.

وی افزود: بالاخره در رقابتی فشرده از بین 41 کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق ارومیه پس از شمارش آرا و تأیید هیات نظارت، اسامی 15 کاندیدای راه یافته به هیات نمایندگان مشخص شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات نهم اتاق بازرگانی ارومیه با بیان اینکه در دوره قبلی واجدین شرایط رای دادن حدود یک هزار و 100 نفر بودند، اضافه کرد: از مجموع 817 نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره 432 نفر دراین انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به نتایج آرا اظهار کرد: در گروه بازرگانی آقایان امیرمسعود فاتحی با 208 رای، احمد دلیری با 191 رای، نجات سنگی با 189 رای، ابراهیم حق‌گویی با 182 رای و فریدون همتی با 165 رای انتخاب شدند.

اسکندری ادامه داد: در بخش صنعت آقایان حسن انتظار با 269 رای، محمد رضا رستمی با 251 رای، مهدی زنجانی میاندوآب با 201 رای، کاظم مرتاض با 196 رای و علی اولاد دیلمقانیان با 157 رای انتخاب شدند.

وی افزود: آقایان رضا سواری با 217 رای، بهنام تاج‌الدینی با 208 و صمد پورسلطانی با 166 رای به عنوان متخبین گروه کشاورزی و آقایان قاسم کریمی با 186 رای و محمد حسین قیسی با 154 رای به عنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این دوره انتخابات به طور کاملا مکانیزه انجام شد و امیدواریم در دوره آتی با توجه به پیشرفت‌های الکترونیکی، روش برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و از راه دور بوده و امکان مشارکت برای همه به ویژه شهرستانی‌ها ممکن باشد.

انتهای پیام/ 1310/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول