اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

سال سختی در صنعت هواپیمایی در پیش داریم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تحریم‌ها کار ما را سخت کرده است و در یک سال آتی پیش‌بینی سیاستمداران این است که شرایط سختی را در پیش داریم که امیدواریم این یک سال را با موفقیت طی کنیم که اگر موفق شویم دشمن سر تعظیم فرود می آورد.

 سال سختی در صنعت هواپیمایی در پیش داریم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: مردم از حمل و نقل هوایی خواسته‌هایی دارند و با مشکلات ما آشنا نیستند و این کار را برای ما سخت کرده است زیرا مسافران این صنعت قشر ویژه ای از جامعه هستند و انتظاراتی از ما دارند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها کار ما را سخت کرده است و در یک سال آتی پیش‌بینی سیاستمداران این است که شرایط سختی را در پیش داریم که امیدواریم این یک سال را با موفقیت طی کنیم که اگر موفق شویم دشمن سر تعظیم فرود می آورد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه باید این صنعت را سرپا نگه داریم گفت: ما وظیفه داریم همکاری با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران داشته باشیم و تاکنون در این حوزه موفق بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: ما اخیرا موفق شده ایم به بخش خصوصی مجوز ساخت pom بدهیم که اینها در سایه پذیرش مسئولیت است.

عابدزاده ادامه داد: در سال‌های اخیر که با مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها همکاری داشتم ارتباطات بسیار مناسب بود و آقای مه آبادی از کسانی بود که مورد توجه خدا است و اثر گذاری خاصی در صنعت هوایی داشته است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: در سال‌های اخیر در بحث احکام دائمی تلاش کردیم بیشترین استفاده را داشته باشیم و بیشترین مواد قانونی که می‌توانست به صنعت کمک کند در همین برنامه پنجم گرفتیم.

وی تاکید کرد: ما از آقای امیر مکری که به مدیر عاملی شرکت فرودگاه‌ها منصوب شده اند، دفاع می‌کنیم البته آقای امیر مکری هم به ما گفته است که ما هم از گذشته دفاع می‌کنیم و راه گذشته را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول