اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن مطرح كرد

ثبت 736 پرونده تخلف از واحدهای صنفی رزن

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از 12 هزار و 207 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است گفت: در این بازرسی‌ها 736 مورد پرونده تشکیل شده است.

ثبت 736 پرونده تخلف از واحدهای صنفی رزن

محمد سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بر اصناف در ایام پایانی سال اظهار کرد: این طرح از اول بهمن‌ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه 98 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای گشت‌های مشترک ویژه با حضور دستگاه‌های ذیربط برنامه‌ریزی شده و بازرسان با حضور نیروهای بازرسی ادارات دیگر در گشت‌های صبح و بعدازظهر نسبت به رصد بازار اقدام می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از 12 هزار و 207 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است گفت: در این بازرسی‌ها 736 مورد پرونده تشکیل شده است.

سهیلی خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای صنفی رزن تخلفاتی به ارزش 318 میلیون تومان کشف شده و تمام پرونده‌ها به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی با بیان اینکه از 2 هزار و 765 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان 171 مورد پرونده تخلف ثبت شده است ادامه داد: این تخلفات با ارزش 115 میلیون تومان برای صدور رای به شعبه تعزیرات ارسال شده‌اند.

سهیلی اظهار کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه نیز تعداد یک‌هزار و 431 مورد بازرسی و 32 گشت مشترک با اداره آگاهی انجام شده که در همین راستا 21 فقره پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: ارزش ریالی این پرونده‌های نیز 128 میلیون تومان بوده که اقلام کشف شده به سازمان تملیکی استان همدان ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال مردم فهیم شهرستان می‌توانند گزارشات یا شکایات خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا کتبی به اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ارائه کنند؛ ضمن اینکه گزارشات تلفنی نیز به صورت محرمانه و در کمتر از 48 ساعت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/89049/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول