اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسؤول طلایه‌داران معروف همدان عنوان كرد

استقبال پرشور مردم از «نه» به تصویب FATF

مسؤول طلایه‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان با اشاره به استقبال پرشور مردم از نه به تصویب FATF گفت: 9 طومار در استان همدان خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید تا این لایحه استعماری تصویب نشود.

استقبال پرشور مردم  از «نه» به تصویب FATF

میثم صابریون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نامه به مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی برای اعلام نظر مردم برای عدم تصویب FATF تنظیم و با محوریت مسجد‌ها به امضای مردم رسید.

وی افزود: از آنجا که قرار بود روز شنبه گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر نهایی خود را درباره لایحه پیوستن ایران به FATF را اعلام کند بنابراین تصمیم گرفته شد اقدام نهایی خود را نیز انجام دهیم.

مسؤول طلایه‌داران معروف ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه در سراسر کشور اقداماتی توسط مردم انجام می‌شود تصریح کرد: بنابراین ما هم تصمیم مسجدمحوری را در دستور کار قرار دادیم و قرار شد هر شب در یک مسجد طوماری را به امضا یک مسجد شاخص در همدان برسانیم.

وی  ادامه داد: این اقدام به منظور ارتباط و هم‌افزایی  بیشتر با ائمه جماعت و هماهنگی بیشتر در مساجد انجام شد.

 صابریون با بیان اینکه جمع‌آوری امضا از مسجد شهرک فرهنگیان آغاز شد خاطرنشان کرد: این طومار روز یکشنبه گذشته در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید مدنی، دوشنبه در مسجد میرزاتقی، سه شنبه مسجدالمهدی شهرک الوند، چهارشنبه در مسجد قدس میدان پیشاهنگی، پنجشنبه ظهر در مسجد جامع و مغرب و عشا در مسجد ولایت به امضای نمازگزاران رسید.

وی گفت: برای استانی شدن این اتفاق با ستاد نماز جمعه استان رایزنی شده و طی هماهنگی با ائمه جمعه شهرستان‌ها در تمام 9 مصلای شاخص استان این طومار به رویت و امضای مردم رسید.

مسؤول طلایه‌داران معروف ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه هدف از این اتفاق تکمیل همه زحماتی بود که در استان برای مقابله با لوایح استعماری گروه اقدام مشترک مالی انجام شده بود اظهار کرد: در نهایت نیز 9 طومار و بیانیه جمع‌بندی شد که به تهران ارسال کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ماهیت مردمی این اتفاق به دنبال برجسته‌سازی عنوان مجموعه خود نبودیم افزود: هفته گذشته اقدامات مفصلی برای این اقدام انجام شد و افرادی چون دکتر احمد فلاحی، دکتر سعید نظری، آیت‌الله موسوی‌اصفهانی، آقای بهرامی، آقای یوسفی و آقای زبرجد در مساجد سخنرانی و مسائل را تشریح کردند.

صابریون با تأکید بر اینکه توسط مردم استقبال خوبی از این اقدام صورت گرفت تصریح کرد: متولی این کار مجموعه طلایه‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود که چندان دنبال برجسته سازی نقش این مجموعه نبودیم.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی تبلیغی حامیان امر به معروف و نهی از منکر، موسسه فرهنگی قرآنی مصباح الهدی و موسسه فرهنگی و اجتماعی بشیران و نذیران که مجموعه‌های مردم‌نهاد هستند این اقدام را آغاز کردند.

مسؤول طلایه‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان تأکید کرد: این مجموعه‌ها در موضوعات حوزه امر به معروف و نهی از منکر ورود خواهند کرد.

انتهای پیام/89033/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول