اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

با هدف تامین آسایش شهروندان

طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان اجرا می‌شود

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: طرح انتظام بخشی پلیس در روزهای پایانی سال و به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از جرایم اجرا می‌شود.

طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس جعفر کردلو با بیان اینکه طرح انتظام بخشی پلیس در روزهای پایان سال و  به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از جرایم اجرا می‌شود، گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در مراکز خدماتی، تجاری، معابر عمومی، افزایش سفرهای بین شهری و افزایش ترافیک پلیس طرح انتظام بخشی را با شیب ملایم و با افزایش حضور همکاران، گشت‌های انتظامی و ترافیکی اجرا می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ساماندهی موتور سیکلت‌سواران متخلف، برخورد با مزاحمت‌های خیابانی و معابر عمومی، برخورد با رانندگان متخلف و  پرخطر، پیشگیری از سرقت‌ها، تسهیل در عبور و مرور، رعایت هنجارهای اجتماعی و ... را از جمله مواردی  دانست که طرح انتظامی بخشی شامل آنها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح انتظام بخشی پلیس در روزهای پایانی سال با هماهنگی دستگاه قضا انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: طرح انتظام بخشی پلیس با حضور حداکثری کارکنان، واحدهای گشتی  پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های انتظامی اجرا می‌شود تا امنیت و آرامش را برای شهروندان ارتقا یابد.

کردلو با اشاره به آمار بالای فوتی‌های تصادفات موتور سیکلت سواران گفت: برخورد با موتور سیکلت سواران پرخطر، موتور سیکلت‌های فاقد پلاک  و ... از جمله مواردی است که در این طرح  مد نظر است.  

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه امنیت تولید جمعی است، تصریح کرد: در تولید امنیت همه دستگاه‌ها ، خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم نقش دارند و می‌توانند پلیس را در انجام وظایفش یاری کنند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات گفت: محور اقدامات پلیس همیشه بر اساس احترام، انضباط و اقتدار است و کسانی که قوانین و مقررات را رعایت نکنند پلیس برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کردلو با تاکید بر اینکه  پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی‌تواند در ماموریت‌های خود موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کرده  و به توصیه‌های ارائه شده توجه کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول