اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قانونگذاران آمریکایی تحقیقات گسترده‌ای را درباره تخلفات و فساد ترامپ آغاز کردند

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه تحقیقات گسترده درباره تخلفات رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کرد.

قانونگذاران آمریکایی تحقیقات گسترده‌ای را درباره تخلفات و فساد ترامپ آغاز کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات گسترده‌ای را درباره تخلفات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا آغاز کرده‌اند و از ۸۱ نهاد دولتی ارائه اسنادی درباره اتهامات ترامپ در زمینه اخلال در روند قضایی، فساد و سوءاستفاده از قدرت، خواستار شده‌اند. 

به نوشته سی‌ان‌ان، کمیته قضایی مجلس نمایندگان روز دوشنبه اعلام کرد برای تحقیق در خصوص کارزار انتخاباتی ترامپ و مسائل مربوط به کسب و کار، انتقال قدرت و فعالیت‌هایش در دولت وی از ۸۱ نهاد، سازمان و فرد اسنادی را خواستار شده است.

«جری نادلر»، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به «ای‌بی‌سی نیوز» گفت قرار است از این اسناد برای آغاز تحقیقات درباره ترامپ و آگاه کردن عموم مردم آمریکا از پرونده وی در خصوص اخلال در روند قضایی، فساد و سوءاستفاده از قدرت استفاده شوند.    

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اسامی ۸۱ فرد، شرکت و سازمان که قانونگذاران آمریکایی از آنها اسناد خواسته‌اند را منتشر کرده‌اند. در این فهرست نام «وزارت دادگستری آمریکا»، «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد ترامپ، «اف‌بی‌آی»، «جورج نادر»، تاجر لبنانی-آمریکایی و لابی‌گر امارات و عربستان سعودی، «جارد کوشنر»، داماد ترامپ، «جولیان آسانژ»، موسس وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس، «مایکل کوهن»، وکیل و کارچاق‌کن ترامپ، «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی برکنارشده کاخ سفید، «وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس»، «کمیته تحلیف ریاست‌جمهوری»، «تیم انتقال قدرت ترامپ»، «بنیاد ترامپ» و «ستاد انتخاباتی ترامپ» دیده می‌شود. 

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول