اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فتاح:

سرعت ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هنر انقلاب است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را یک رکود در دنیا دانست و گفت: این هنر انقلاب ما است، باید توانایی در بحران و مصیبت آشکار شود.

سرعت ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هنر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آبادغرب، سیدپرویز فتاح در حاشیه بازدید و افتتاح  منازل دهستان حسن‌آباد شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: مردم همه چیز ما هستند، مسؤولان از دل مردم و نظام انقلاب اسلامی مردمی است؛ از صبوری، بزرگواری و منش کرمانشاهی‌ها باید تشکر کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: برای احترام به کرمانشاه، پای کار آوردن تمامی مسؤولان کشور لازم بود، شب زلزله در تماسی تلفنی با رئیس کمیته امداد کرمانشاه تاکید شد که چراغ امداد خاموش نشود و در آن بحران یک روز از خدمات‌رسانی جا نماندیم.

وی ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را یک رکود در دنیا دانست و گفت: این هنر انقلاب ما است، باید توانایی در بحران و مصیبت آشکار شود.

فتاح با تاکید بر وحدت تمامی اقشار، افزود: هر جا وحدت بود ما این نتیجه خوب را خواهیم گرفت نه تنها خانه شغل مردم را هم بسازیم و ما قادر به انجام آن هستیم.

این مسؤول کشوری گفت: از 5 هزار و 400 واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده استان حدود 5 هزار و 200 خانه ساخته شده که بیش از 500 میلیارد تومان برای بازسازی و مقام‌سازی این منازل هزینه شد و این فقط سهم کمیته امداد بوده و عدد بالای است.

انتهای پیام/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول