اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

با هدف حفظ امنیت شهروندان

دستورالعمل مدیریتی شب چهارشنبه آخر سال ابلاغ شد

مدیرکل مدیریت بحران استاندار البرز از صدور ابلاغیه ای در 16 بند به فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسا و مدیران با هدف حفظ امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

دستورالعمل مدیریتی شب چهارشنبه آخر سال ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در خصوص تدابیر چهارشنبه آخر سال گفت: با عنایت به لزوم حفظ آمادگی جهت کنترل شرایط و بکارگیری تمامی ظرفیت ها، امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی برای شب چهارشنبه آخر سال و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات مدیریتی و عملیاتی در قالب 16 بند در راستای ارتقاء ایمنی، کاهش خطرات و جلوگیری از حوادث انسان ساخت به فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسا و مدیران دستگاههای اجرایی و شهردارها ابلاغ گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز با اشاره به بارش های هفته گذشته در ارتفاعات استان و به خصوص در محور کرج چالوس و انسداد صورت گرفته عنوان کرد: در این خصوص به ریاست استاندار محترم جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در اتاق مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران استانداری تشکیل و نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و اعزام دستگاه ها به منطقه اقدام گردید.

 وی افزود: با دستور استاندار محترم نسبت به تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بخش آسارا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی اقدام گردید و با همراهی اعضاء عملیات بازگشایی محور از ساعت 22:00 الی 4:30 صبح انجام گرفت.

مهرور در ادامه در خصوص اقدامات صورت گرفته در روزهای گذشته اظهار داشت: جمع بندی ضریب نفوذ بیمه در مساکن شهری و روستایی استان انجام و به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال گردید.

مهرور ادامه داد: در راستای برگزاری بهار ایمن در جلسات ستاد سفر استان شرکت و اقدامات لازم نیز در اینخصوص صورت گرفته است؛ برگزاری مانور های تخصصی برای مقابله با حوادث احتمالی با هماهنگی مدیریت بحران استانداری در روز چهارشنبه با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری کوهسار مانور ساعت صفر اطفاء حریق در منطقه صنعتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ت/1102/س/2

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول