اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرپرست شرکت برق ملایر خبر داد

فعالیت کشیک‌های نوروزی شرکت برق ملایر

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق ملایر از فعالیت کشیک‌های نوروزی اين شرکت در نوروز خبر داد.

فعالیت کشیک‌های نوروزی شرکت برق ملایر

 رضا ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت مستمر نیروهای مدیریت شرکت توزیع نیروی برق ملایر در راستای خدمات‌دهی به مردم در طول سال اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز اقدامات ما برای رفع مشکلات احتمالی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تدابیر لازم برای رفع هر نوع خاموشی در این ایام اندیشیده شده است گفت: رفع مشکل روشنایی معابر، تامین روشنایی در اماکن  اسکان مسافران و مدارس اسکان و همچنین سطح شهر از جمله اقدامات بوده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه علاوه بر فعالیت حوزه اتفاقات در 121 اکیپ‌های این مدیریت نیز در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت دارند افزود: این اکیپ‌ها در سطح شهر و در بخش‌ها به صورت جداگانه برای رفع خاموشی و مشکلات احتمالی آماده ارائه خدمات هستند.

وی از همشهریان خواست خاموشی معابر را حتما با حوزه خاموشی معابر مدیریت برق ملایر اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع خاموشی اقدام کنند.

ستوده با بیان اینکه با همکاری شهرداری شاخه‌زنی درختان طی چهار ماه انجام و بیش از 90 درصد هرس درختان انجام شد خاطرنشان کرد: شاخه‌زنی به موقع درختان از مشکلات قطعی برق جلوگیری می‌کند که امسال این شاخه‌زنی‌ها به موقع انجام شد.

وی اجرای طرح‌های مختلف در راستای رفع مشکلات و بهینه‌سازی مصرف، واگذاری انشعاب برق به متقاضیان برای شهروندان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، توزیع بروشورهای آموزشی برای کاهش مصرف برق، بازسازی تابلوهای فرسوده، اصلاح و بهینه‌سازی و اصلاح روشنایی معابر و... را از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق ملایر در سال جاری دانست.

 انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول