اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امروز

زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس گلستان نواخته شد/ جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در گلستان

قائم مقام کمیته امام خمینی(ره) استان گلستان از نواخته شدن زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان گلستان خبر داد و گفت: امروز زنگ نیکوکاری به صورت همزمان در سراسر کشور در تمامی مدارس استان گلستان نواخته شد.

زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس گلستان نواخته شد/ جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز با گرامیداشت هفته نیکوکاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به طور همزمان با مدارس سراسر کشور، امروز زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان گلستان به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: روز 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امام خمینی(ره) است که به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از روز 14 اسفندماه جاری هفته احسان و نیکوکاری آغاز شد و در این راستا زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان نواخته شد تا فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش‌آموزان ترویج و گسترش یابد.

* در سال جاری 250 هزار پاکت نیکوکاری در اختیار مدارس گلستان قرار گرفت/ جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در گلستان

قائم مقام کمیته امام خمینی(ره) استان گلستان ابراز کرد: در سال جاری 250 هزار پاکت نیکوکاری در اختیار مدارس استان گلستان قرار دادیم که مسوولان آموزش و پرورش به همراه مدیران مدارس مختلف این پاکت‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در 16 اسفندماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور در میادین و معابر اصلی شهرها نسبت به استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام خواهند کرد تا مردم خیر در این پایگاه‌ها حضور حداکثری داشته باشند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را ارائه دهند تا در اسرع وقت به نیازمندان تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد تومان کمک‌های مردمی در استان گلستان جمع‌آوری شد، ابراز کرد: در سال جاری باکمک خیرین توانستیم تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری کنیم و برآورد ما تا پایان 17 اسفندماه جاری این است که خیرین استان گلستان تا مبلغ 3 میلیارد تومان جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول