اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مستند رسواگر «مایکل جکسون» پربیننده‌ترینِ فیلم دهه اخیر «اچ‌بی‌او»

مستندرسواکننده «مایکل جکسون» پربیننده‌ترین فیلم یک دهه اخیر شبکه تلویزیونی «اچ‌بی‌او» شد.

مستند رسواگر «مایکل جکسون» پربیننده‌ترینِ فیلم دهه اخیر «اچ‌بی‌او»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، مستند دو قسمتی «ترک نِوِرلند» که رسوایی جنسی مایکل جکسون خواننده آمریکایی را به تصویر می‌کشد پربیننده‌ترین فیلم یک دهه گذشته شبکه تلویزیون کابلی «اچ‌بی‌اُ» شد.

 

 

این فیلم چهار ساعته به کارگردانی «دَن رید» در مورد دو مرد به نام‌های «وِید رابسون» و «جیمز سِیف‌چاک» است که شرح ماجرای همراه با جزئیات از تجاوز و تعرض جنسی مایکل جکسون در دوران کودکی آن‌هاست. (البته خانواده و وکیل این خواننده درگذشته، هر نوع اتهامی در این زمینه را انکار و رد می‌کنند)

 

پخش این مستند موضوع دادخواستی با غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری از سوی خانواده جکسون علیه شبکه تلویزیونی «اچ‌بی‌او» شده است. خانواده او ادعا می‌کنند که پخش این فیلم ناقض بند عدم تسویه حساب قرارداد کنسرت سال ۱۹۹۲ مایکل جکسون است که در شبکه کابلی پولی به روی آنتن رفته است.

 

نفر وسط دن رید کارگردان مستند به همراه دو قربانی تجاوز مایکل جکسون


بخش اول این فیلم که یکشنبه شب به روی آنتن رفت ۱.۲۹ میلیون بیننده داشت که رکورد سومین برنامه پرمخاطب HBO در طی یک دهه گذشته را به خود اختصاص داد.

«اُپرا وینفری» که یکی از معروف‌ترین مجری‌های آمریکا و جهان است بلافاصله پس از پخش این مستند، ویژه برنامه‌ای با عنوان «پس از نِوِرلند» را با مصاحبه با «دَن رید» کارگردان مستند و «وِید رابسون» و «جیمز سِیف‌چاک» انجام داد؛ دو نفری که مایکل جکسون را در این مستند متهم به تجاوز جنسی در زمان کودکی‌شان کرده‌اند. او همچنین با یکی از مخاطبانی که از قربانیان تجاوز جنسی بود گفتگو کرد. این برنامه نیز که از HBO پخش شد ۷۸۰ هزار بیننده داشت.


اُپرا وینفری

 

میزان بیننده‌های مستند جنجالی رسوایی مایکل جکسون چندین برابر میزان مخاطبان فیلم‌های مستند شبکه HBO بیننده داشت و با بازخوردهای متعددی همراه بود. برای مثال آخرین ۶ فیلم مستندی که از این شبکه پخش شده‌اند ۱۸۷ هزار بیننده داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول