اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای ملایر اختصاص یافت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 25 میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای ملایر خبر داد.

۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای ملایر اختصاص یافت

حجت‌ الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در دیداری که با  معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم در خصوص مشکلات  روستاها و نیاز روستاهای شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در این دیدار خواستار توجه ویژه به روستای شهرستان ملایر شدیم.

وی از اختصاص 25 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی و بهسازی روستاهای ملایر با مساعدت معاون عمران روستایی خبر داد و گفت: این اعتبار اقدامی مثبت در راستای سرعت بخشیدن به بهسازی روستاها خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اختصاص 6 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاها و یا پرداخت بدهی طرح بهسازی بیش از 22 روستای مختلف شهرستان ملایر طبق دستور دکتر شاملو را از نتایج مثبت این نشست برشمرد.

وی اضافه کرد: در این نشست دکتر شاملو در تماس تلفنی با رئیس کمیسیون بودجه مجلس ضمن تقدیر از اختصاص 25 میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای ملایر عنوان کرد در سه ماهه نخست سال 98 این میزان اعتبار هر چه سریعتر برای اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان اختصاص پیدا کند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در این نشست به صورت ویژه قول داد اعتباری ویژه برای تسویه بدهکاری برای دو روستای محوری ملایر اختصاص دهد.

انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول