اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام‌جمعه اقلید:

اثر مطلوبی در کاهش قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه نرخ ارزاق عمومی و سایر کالاها تاکنون تغییری نکرد و تنها گفته می‌شود، مردم نگران میوه شب عید نباشند، گفت: چرا اثر مطلوبی در کاهش قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود و توجهی به قیمت کالاها صورت نمی‌گیرد.

اثر مطلوبی در کاهش قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به فرمایشات مقام معظم رهبری درزمینهٔ گام دوم انقلاب و تأکید ایشان در مسائل مختلف کشور ازجمله گره نزدن مشکلات داخلی به خرج از کشور، جدیت در پیگیری مسائل در محدوده مقدورات کشور، چشم امید نداشتن به برجام برای رفع مشکلات، دل نبستن به اروپا و...اشاره کرد و اظهار داشت: ملت شریف و فهیم ما می‌دانند که رهبر معظم، هشدارهای لازم را در طول مذاکرات و پیش و پس‌ازآن داده‌اند اما متأسفانه مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شد ازاین‌رو افرادی باید پاسخگوی این امر باشند که وظیفه داشتند به این مسائل توجه کنند.

وی با بیان اینکه دلسوزترین فرد برای اسلام، مسلمین و کشور، مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری حکیمانه در منشور گام دوم انقلاب افق آینده را ترسیم کرده و فرمودند «گام نخست که سخت‌تر و پیچیده‌تر بود را پشت سر گذاشتیم و ریل‌گذاری‌ها برای گام دوم صورت گرفت».

امام‌جمعه اقلید جوان‌گرایی را از دیگر نکات مورد تأکید در گام دوم انقلاب خواند و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، بها دادن دولتمردان کنونی و آینده به جوانان، پیشرفت‌های بسیاری را برای کشور رقم می‌زند.

خطیب جمعه اقلید به مرزبندی و حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: خطوط قرمز و مرزبندی تیم دیپلماسی کشور و دولت با دشمنان و بیگانگان باید کاملاً مشخص و روشن باشد.

وی افزود: انقلاب، ارزش‌های دینی و مذهبی و خون شهدایمان قابل معامله و مصادره نیست و در مراودات بین‌المللی جزو اصول کلی و خطوط قرمز ما محسوب و باید حفظ شوند.

طالبی با بیان اینکه همیشه گذشته چراغ راه آینده است به پیشرفت‌های کسب‌شده در سال‌های پیش و سال جاری اشاره کرد و آن‌ها را از شیرینی‌های کشور خواند و از برجام و بدعهدی‌ها و ظلم‌های صورت گرفته علیه ایران و نیز جوامع بشری سخن گفت و عنوان داشت: بپذیریم که مرگ بر ظالمانی چون آمریکا، اسرائیل غاصب، انگلیس و...، پایان‌پذیر نیست چراکه آزار، اذیت، ستم و جنایت آن‌ها تمام‌شدنی نیست.

امام‌جمعه اقلید در ادامه به سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 و روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و با اشاره به برخی از فرمایشات ایشان و نیز مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و مقام خانواده معظم شهدا را ارج نهاد و گفت: چراغ انقلاب اسلامی به برکت شهادت و خون این شهدا خاموش نمی‌شود.

خطیب جمعه اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار گرفته‌ایم، از گرانی‌های سرسام‌آور و نیز تلاطم نرخ ارز در بازار کشور، چوب حراج به سکه‌ها، احتکار و...انتقاد کرد و با اشاره به کمک مردم به مستمندان و نیازمندان، خطاب به مسؤولان و دولتمردان، مجلسیان و قضاییان بیان داشت: قدر این مردم شریف و نجیب را بدانید و نسبت به حل مشکلاتشان بکوشید.

وی با بیان اینکه نرخ ارزاق عمومی و سایر کالاها تاکنون تغییری نکرد و تنها گفته می‌شود، مردم نگران میوه شب عید نباشند، اظهار کرد: چرا اثر مطلوبی در کاهش قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود؟

طالبی مردم را بهترین و بالاترین سرمایه کشور خواند و تأکید کرد: فکری برای مسکن و اشتغال جوانان کنید تا با امید به آینده‌ای بهتر به زندگی ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول