اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امام جمعه ابهر:

یکی از مشکلات اورژانسی کشور گرانی‌هاى افسار گسیخته است

امام جمعه ابهر به یکی از مشکلات اورژانسی کشور اشاره کرد و افزود:یكى از فوری‌ترین و اصلی‌ترین مسائلى كه امروز كشور با آن دست به گریبان است، مشكلات اقتصادى است و نمود آنرا در گرانی‌هاى افسار گسیخته مثل قیمت پراید ۵۰ میلیونى و گوشت ۱۰۰ هزار تومانى شاهدیم.

یکی از مشکلات اورژانسی کشور گرانی‌هاى افسار گسیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه در دنیاى مادى کنونى که افراد در پى کسب منافع دنیوى و مادى است و براى این هدف اقدام به هر نوع رقابت و خباثتى می‌کنند و با تمام توان و قدرتى که دنیاپرستى و سرگرم کردن جوانان به زرق و برق‌هاى این جهان تبلیغ می‌شود، اظهار کرد: در مقابل عده‌اى در داخل و حتى در خارج از مرزهاى این کشور، براى اعتلاى ارزش‌هاى دینى خود از جان یعنى بزرگترین سرمایه خود می‌گذرند.

امام جمعه ابهر به یکی از مشکلات اورژانسی کشور اشاره کرد و افزود:یکى از فوری‌ترین و اصلی‌ترین مسائلى که امروز کشور با آن دست به گریبان است، مشکلات اقتصادى است و نمود آنرا در گرانی‌هاى افسار گسیخته مثل قیمت پراید ۵۰ میلیونى و گوشت ۱۰۰ هزار تومانى شاهدیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مسأله‌اى است که هم براى مردم تبدیل به معضل و مشکل شده و هم مسؤولان را دچار چالش کرده است، افزود: البته دشمن در این میان بسیار خوشحال است و سعى دارد به خیال خود، از این نمد کلاهى براى خود بدوزد.

رحیمی با تاکید بر اینکه در جامعه‌هاى که میان طبقه‌هاى گوناگون آن، فاصله معیشتى و اقتصادى وجود دارد، مسؤولان و کارگزاران باید با ساده زیستى، مرهمى بر زخم‌هاى گروه کم درآمد جامعه باشند، افزود: مردم نیز باید مواظب باشند این آتش را شعله‌ور نکنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه باید حرص و طمع را کنار گذاریم و تلاش کنیم به بعضی از رسومات و تشریفات و چشم هم چشمی‌ها با صدای بلند نه بگوییم، ادامه داد: باید در آستانه سال جدید به فکر محرومان هم باشیم. 

وی در ادامه به جبهه ترکیبی سه ضلعی قاسطین و ناکثین و مارقین علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام(ره) در تبیین مشابهات امیر المومنین (ع) و امام خمینی (ره) به جبهه دشمنان مقابله این دو شامل ناکثین، قاسطین و مارقین و ویژگی های هر یک از این جریانات در دوره حیات طیبه امام علی (ع) و امام امت پرداختند و ما امروز نیز همچنان فعالیت این سه گروه را بر علیه انقلاب و ارزش‌های انقلاب می‌بینیم. 

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول