اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در ۱۱ ماهه گذشته از سال‌جاری صورت گرفت

ارائه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر ساعت آموزش به مهارت‌آموزان زنجانی

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان گفت: در سال‌جاری ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۰۶ نفر ساعت آموزش به مهارت‌آموزان استان زنجان ارائه شده است.

ارائه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر ساعت آموزش به مهارت‌آموزان زنجانی

محمد رضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف و در طول سال در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به علاقه‌مندان کسب مهارت ارائه می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری ۲۲ هزار و ۸۶۹ نفر دوره آموزش در چهار خوشه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر در مراکز فنی و حرفه‌ای استان زنجان ارائه شده است، افزود: این آمار نشان از ارائه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۰۶ نفر ساعت آموزش به مهارت‌آموزان در سال‌جاری به مهارت‌آموزان دارد.
وی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته از سال‌جاری در بخش خدمات ۷ هزار و ۵۰۹ نفر دوره آموزش به علاقمندان آموزش‌های مهارتی ارائه شده است، گفت: این آموزش‌ها شامل یک میلیون و ۴۷ هزار و ۳۵۰ نفر ساعت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای بوده است.
انصاری میزان ارائه آموزش در بخش صنعت را در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری در استان زنجان ۲ میلیون و ۸۵ هزار و ۳۹۰ نفر ساعت اعلام کرد و افزود: در سال‌جاری ۱۱ هزار و ۲۱۹ نفر دوره آموزش در بخش صنعت در مراکز فنی و حرفه‌ای استان زنجان ارائه شده است.
مدیر کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان آموزش‌های بخش فرهنگ و هنر را در سال‌جاری در مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای ۲ هزار و ۹۳۵ نفر دوره اعلام و تصریح کرد: این میزان شامل ۵۱۴ هزار و ۷۹۱ نفر ساعت آموزش در این بخش در سال‌جاری می‌شود.
انصاری با اشاره به اینکه میزان آموزش ارائه شده در بخش کشاورزی در سال‌جاری یک هزار و ۲۰۶ نفر دوره بوده است، افزود: این بدان معناست که ۲۰۰ هزار و ۳۷۳ نفر ساعت آموزش در بخش کشاورزی طی سال‌جاری در استان زنجان به علاقه‌مندان این حوزه ارائه شده است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول