اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استخوان‌بندی تیم ملی ایران با تکواندوکاران میانه

نیمی از اعضای تیم ملی تکواندو ایران از شهرستان میانه هستند.

استخوان‌بندی تیم ملی ایران با تکواندوکاران میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیست‌ و‌ چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در این مسابقات مهیا شده و با 8 تکواندو‌کار به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در 5 وزن اعضای تیم ملی مشخص شده و 3 وزن هم مسابقات انتخابی تکواندوکار اعزامی به مسابقات جهانی را مشخص خواهد کرد.

در این اردو 5 تکواندو کار از شهرستان میانه حضور دارند که میرهاشم حسینی در وزن چهارم و امیرمحمد بخشی در وزن پنجم برای تیم ملی تکواندو ایران انتخاب شده و حضورشان در مسابقات جهانی قطعی است.

در وزن هفتم هم سعید رجبی و علی نجفی هر 2 از شهرستان میانه با هم رقابت خواهند کرد تا برنده به عنوان نماینده ایران در این وزن معرفی شود تا وزن هفتم هم در تسخیر تکواندوکاران میانه باشد.

در وزن ششم عرفان ناظمی دیگر تکواندوکار میانه به همراه مهران برخورداری از مازنداران، تکواندوکاران این وزن بود که اگر ناظمی برای حضور در این مسابقات معرفی گردد، نیمی از تیم ملی ایران از شهر میانه خواهد بود.

لازم به ذکر است، سال‌جاری تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، جام فجر، قهرمانی باشگاه‌های آسیا، مسابقات ارتش‌های جهان درخشان ظاهر شده و در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا تکواندوکاران میانه به 2 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافته بودند.

انتهای پیام/20/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول