اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداری همدان:

كار برف‌روبی معابر در همدان به خوبی انجام شد/ به 20 دستگاه ماشین‌آلات برفروبی نياز داريم

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداری همدان گفت: شهرداری به خوبی وظیفه پاكسازی معابر را پس از بارش اخیر برف انجام داده است اما برای کاهش زمان برفروبی حداقل به 20 دستگاه ماشين‌آلات برفروبی دیگر نیاز داریم.

كار برف‌روبی معابر در همدان به خوبی انجام شد/ به 20 دستگاه ماشین‌آلات برفروبی نياز داريم

حسین سیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پس از بارش برف تمام معابر اصلی  شهر از ساعت 5 صبح  بازگشایی شده است اظهار کرد: تکلیف اصلی ما پس از بارش هر برف تمرکز بر پاکسازی معابر اصلی است.

وی با اشاره به اینکه معابر زیر 18 متر معابر اصلی شهر محسوب نمی‌شوند افزود: کوچه‌ها در مراحل بعدی برفروبی قرار می‌گیرند به ویژه اینکه حجم برف بالا باشد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با تأکید بر اینکه مردم نیز در برفروبی معابر خود شهرداری را یاری دهند تصریح کرد: شهرداری همه توان خود را به میدان آورده و کار خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید ماشین آلات موجود برای برفروبی تمام معابر شهری کفایت نمی‌کند ادامه داد: باید ماشین‌آلات بیشتری تهیه کنیم تا بتوانیم در مقطع زمانی زیر سه ساعت معابر شهر را پاکسازی کنیم.

سیبی با بیان اینکه امروز هم از نظر ساعت و هم ماشین‌آلات محدودیت‌هایی وجود دارد خاطرنشان کرد: با همت شورا و شهرداری امیدواریم نسبت به تهیه ماشین‌آلات لازم اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پاکسازی معابر اصلی شهر در کمتر از سه ساعت انجام می‌شود گفت: در صورت  افزودن 20 دستگاه ماشین‌آلات مناسب برای برفروبی می‌توان زمان بازگشایی معابر را به کمتر از دو ساعت برسانیم.

انتهای پیام/89033/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول