اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دادستان اراک تأیید کرد

خواستگاری خارج از عرف نظم جامعه را بهم می‌ریزد/ پرونده امیرعلی در حال تحقیقات است

دادستان اراک با اشاره به دستگیری دختر و پسری که در یکی از مراکز تجاری اراک خواستگاری خارج از عرف داشته‌اند، گفت: متأسفانه حرکت این دختر و پسر عفت عمومی را جریحه‌دار کرده و نظم جامعه را بهم ریخت.

خواستگاری خارج از عرف نظم جامعه را بهم می‌ریزد/ پرونده امیرعلی در حال تحقیقات است

عباس قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دستگاه قضا بلافاصله پس از انتشار کلیپ مربوط به اتفاق پاساژ گلستان دستور دستگیری پسر و دختر را صادر کرده و مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی نیز روز گذشته در خصوص دستگیری این دختر و پسر اطلاع‌رسانی کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این دختر و پسر مرتکب فعلی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کند یعنی فعل حرام شدند، ضمن اینکه حرکت آنان نظم جامعه را نیز بهم ریخته است.

دادستان اراک با اشاره به اینکه این دختر و پسر از قبل زن و شوهر نبودند، بیان داشت: حرکت این پسر و دختر فرهنگ غلطی را پایه‌گذاری می‌کند، لذا پرونده آنها با جدیت پیگیری و دادگاه حکم نهایی را در مورد آنها صادر خواهد کرد.

 قاسمی همچنین با اشاره به پرونده روناک و امیرعلی نیز گفت: قسمتی از پرونده روناک انجام شده و در مرحله رسیدگی و صدور حکم است، در مورد پرونده امیر علی هنوز پرونده در حال تحقیقات است، با توجه به اینکه هنوز وضعیت امیرعلی روشن نیست  برای صدور حکم باید منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی او بود و دید آیا بهبودی پیدا می‌کند یا خیر که ان شالله بهبودی‌اش بازخواهد گشت.

وی تصریح کرد: تا فرآیند و مراحل کامل درمانی مشخص و یا قطعی نشود نمی‌‌توان نظر قطعی داد، پزشکی قانونی نیز تا مشخص نشدن کامل مراحل درمان نمی‌تواند دقیق صدمات وارده را تعیین کند، بنابراین باید صدمات به صورت کامل مشخص شود تا حقی از خانواده‌اش تضییع نشود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول