اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان:

مراسم عزاداری شهادت امام هادی(ع) در همدان برگزار شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی(ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت امام هادی(ع) در همدان برگزار شد

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی(ع) در همدان اظهار کرد: این مراسم شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سخنران مراسم حجت‌الاسلام رحیمی و محمدمهدی روحی نیز مداحی کرد از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که در این مراسم حضور داشتند قدردانی کرد و گفت: حضور در این مراسم آن هم در ماه رجب از فضائل بسیاری بهره‌مند است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی مختلفی در طول سال در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی(ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) افزود: این مراسم با هماهنگی هیات امنای علی ابن ابیطالب(ع)، اداره اوقاف شهرستان همدان و هیات امنای شاهزاده حسین(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/89026/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول