اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون صداوسیمای مرکز فارس خبرداد

تولید 25 برنامه ویژه نوروز در صداوسیمای مرکز فارس

معاون برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای مرکز فارس گفت: این مرکز با تولید 25 برنامه رادیویی و تلویزیونی در ایام نوروز میمهان خانه‌های مردم استان فارس است.

تولید 25 برنامه  ویژه نوروز در صداوسیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمدحسن نبوی‌زاده ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدا وسیمای مرکز فارس از فردا دوشنبه با ده‌ها ویژه برنامه متنوع به استقبال نوروز می‌رود.

وی افزود: نشاط‌آفرینی متکی به نگاه خوشبینانه، ترغیب واقعیت‌های عینی جامعه، تاکید بر تحول درونی در آغاز سال و نیز ترویج آداب و رسوم بومی و محلی از جمله اهداف ویژه برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز فارس است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی، سیاحتی، فرهنگی و تاریخی، اطلاع‌رسانی برای مسافران نوروزی در قالب رعایت نکات امینی و وضعیت هوا از دیگر اهداف برنامه‌های این مرکز است.

معاون برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه استودیوگریزی در قالب پخش برنامه‌های تولیدی در درون طبیعت رویکرد و استراتژی این مرکز درت ولید و  پخش برنامه‌های نوروزی است، بیان داشت:  پوشش کاروان اعزامی راهیان‌نور، آیین آغاز اعتکاف، ویژه برنامه تحویل سال با نام «شاخه نبات»،  روزجهانی شعر و ادب پارسی، مبعث حضرت رسول اکرم(ص)،  روز جمهوری اسلامی و روز طبعیت ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز فارس در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: در حوزه صدا 13 برنامه جدید در 114 قسمت با مجموع زمان 13 هزار و 315 دقیقه شامل «بهارآمد» و «بهار نارنج» و در حوزه سیما 12 برنامه 156 قسمتی در هزار و 230 دقیقه‌ شامل «برنامه کودک» و «میل‌‌ بی‌غش» پخش می‌شود.

پخش 20 فیلم سینمایی در تعطیلات نوروز

معاون سیمای مرکز فارس در ادامه این نشست ابراز داشت:  صداوسیمای مرکز فارس با برنامه «صبح پارسی»، «کاشانه مهر» و «اینک بهار» با ضبط در مکان‌های باغ ارم، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آرامگاه حافظیه و سعدی و دروازه قرآن با 8 مجری از ساعت 15 تا 21 به استقبال بهار می‌رود.

علی‌رضا باغبان منش اظهار داشت: پخش 20 فیلم سینمایی که از این تعداد 3 فیلم شامل «سین هشتم»، «جاده» و «سین نهم» تولید مرکز فارس بوده و نیز 20 انیمیشن  ویژه کودکان اشاره کرد و گفت: همچنین برنامه‌های «فارس شو» هرشب از ساعت 21 تا 22.30 دقیقه در 17 قسمت، برنامه «به وقت ترانه» در ساعت 22.30 دقیقه و برنامه 13 قسمتی «هم ولایتی» از دیگر برنامه‌های ویژه نوروز است.

معاون صدا مرکز فارس نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌های زنده، تولیدی و تامینی شامل گلچینی از برنامه‌های تولیدی و سراسری و نیز برنامه زنده تحویل سال از ساعت 24 تا 3 بامداد، برنامه‌های زنده «بهار نارنج» از ساعت 9.30 تا 11.30، عصرگاهی «شاخه نبات» از ساعت 18 تا 23، «کوچه باغ ترانه» از ساعت 15 تا 17 و «شب چراغ» از 22 تا 22.30 دقیقه پخش می‌شود.

معاون خبر صداوسیما در این نشست گفت: واحد خبر با 70 خبرنگار آزاد در 70 نقطه استان فارس اقدام به مصاحبه و تولید برنامه‌های بومی و محلی به ویژه آداب رسوم مردم می‌پردازد.

ابوالحسن کرمی افزود: پخش 2 بخش خبر تلویزیونی و 4 بخش رادیویی در تعطیلات نوروزی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای واحد خبر صداوسیمای مرکز فارس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول