اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار بوشهر:

4 میلیارد ريال بین هیات‌های ورزشی استان توزیع می‌شود

استاندار بوشهر گفت: در راستای حمایت از ورزشکاران، به هیات‌های ورزشی استان بوشهر 400 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

4 میلیارد ريال بین هیات‌های ورزشی استان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسؤولان و مدال آوران ورزشی استان، ضمن قدرانی از روسای هیات های ورزشی در پرورش استعدادهای و قهرمانی ورزشی کشور اظهار داشت: استانداری بوشهر در حد توان از ورزش استان در سال97 حمایت کرد و در سال جدید نیز از ورزش استان بصورت ویژه حمایت خواهد شد.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه هر چه برای ورزش هزینه کنیم، کم است و باید شاخص‌های توسعه ورزش استان را فراهم کنیم افزود: برای  کمک به ورزش استان مبلغ چهار میلیارد ریال بین هیات‌های ورزشی استان توزیع می‌شود.   
 
وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید، سرانه ورزشی از 64 صدم متر به 120 سانتیمتر مربع در این استان ارتقا یافته است.   

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین در گزارش عملکرد این اداره کل در سال97 گفت: امسال قهرمانان استان سال پُرفروغی داشتند و افتخارات خوبی بدست آورند و جایگاه ورزش استان از رتبه 27 به جایگاه 14 کشور ارتقا یافته است.             
 
احمد بهروزیان فرد افزود: از 43 هیات ورزشی استان 32 هیات در رشته‌های مختلف عضو تیم ملی هستند که هفت رشته ورزشی نیز ورزشکاران استان عضو ثابت تیم های ملی هستند.
 
وی به ظرفیت خوب استان در بخش زیرساخت اشاره کرد و افزود: با توجه به تجهیز وضعیت خوابگاهی استان، میزبانی 12 رشته بین المللی در ورزش های ساحلی و آبی فراهم شده و آمادگی پذیرش توریست ورزشی و توسعه جاذبه های گردشگردی استان فراهم شده است.

در این آیین از قهرمانان ملی، 90 مدال آور استعدادهای برتر استان و روسای و نواب رئیس هیات‌های ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول