اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس اتاق اصناف شهرستان ابهر:

65 تن گوشت مرغ طی اسفند‌‎ماه در ابهر توزیع شده است

رئیس اتاق اصناف شهرستان ابهر از توزیع بیش از 65 تن مرغ گرم تا 14 اسفند‌ماه سال‌جاری با قیمت 11 هزار و 500 تومان در شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه خبر داد .

65 تن گوشت مرغ طی اسفند‌‎ماه در ابهر توزیع شده است

جبار انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در اسفند ماه در راستای برنامه‌های تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت گوشت مرغ بیش از 65 تن گوشت مرغ گرم تا 14 اسفند‌ماه سال‌جاری در بازار توزیع شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ابهر در ادامه اضافه کرد: همزمان با عرضه مرغ به قیمت مصوب اقدامات مشترک گشت‌زنی و بازرسی با حضور فرمانداری، اداره صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، نماینده تعزیرات، نماینده دادستان، بهداشت محیط، اتاق اصناف و بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های زیر پوشش، پلیس امنیت و اماکن، بازرسان افتخاری بسیج اصناف در سطح شهر آغاز شده است.
وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده یک واحد تهیه و توزیع غذای آماده (پرسی 5 هزار تومان) به دلیل نبود بهداشت و پایین بودن کیفیت غذایی با دستور دادستان پلمب شد.

انصاری با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها تا 15 فروردین‌ماه 1398 ادامه دارد، عنوان کرد: کنترل قیمت‌ها و نظارت‌ها بر آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه، رستوران  و تهیه و توزیع غذا آماده، قصابان و مرغ فروشان همه روزه انجام خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف ابهر با اشاره به اینکه با متخلفان برخورد می‌شود، افزود: عرضه مرغ به قیمت بالاتر از 11 هزار و 500 تومان تخلف محسوب می‌شود.
انصاری با اشاره به عملکرد 11 ماهه اتاق اصناف تاکید کرد: گزارش‌های مردمی دریافتی در مورد تخلفات بازاریان 222 مورد بوده است.
وی با اشاره به موارد تخلفات صورت گرفته گفت: از جمله تخلفات صورت گرفته، 14 مورد گرانفروشی، 6 مورد کم فروشی، 13 مورد عدم درج قیمت، 6 مورد عدم صدور صورتحساب، 18 مورد ضرر و زیان، 11 مورد تقلب، 2 مورد عرضه خارج از شبکه، 15 مورد اختفاع و امتناع از عرضه کالا، 116 مورد فاقد پروانه کسب، 2 مورد حراج غیر قانونی از جمله تخلفاتی است که با متخلفان این موارد برخورد شده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان ابهر تصریح کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده در سطح شهرستان 4 هزار و 67 واحد بوده که 209 مورد تخلف کشف و 166 پرونده نیز در این رابطه تشکیل شده است که ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بیش از 9 میلیارد ریال بوده است.
انصاری با اعلام اینکه گشت مشترک در شهرستان ابهر به همراه تعزیرات آغاز شده است، گفت: تا کنون تخلفی از سوی عرضه کنندگان مشاهده نشده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان ابهر تاکید کرد: مصرف کنندگان در صورت مشاهده با هر گونه تخلف می‌توانند با شماره 124 و یا 02435223031 بازرسی اتاق اصناف تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/73002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول