اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در آستانه چهارشنبه آخر سال

مانور پیشگیری از حوادث در زنجان برگزار شد

مانور پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌،در آستانه چهارشنبه آخر سال در زنجان برگزار شد.

مانور پیشگیری از حوادث در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در برابر خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال مانور آمادگی ظهر امروز در دبیرستان شهید آوینی و با مشارکت مدیریت بحران استانداری و آتش‌نشانی، هلال احمر، نیرو انتظامی و صدا و سیما زنجان برگزار شد.

در این مانور تیم‌های مختلف و کارشناسان خبره آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر در مدارس حاضر و آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از بروز حوادث ارائه کردند.

مسؤول آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه طبق سناریوی طراحی شده در این مانور در چند نقطه آتش‌سوزی رخ داد، اظهار کرد: یک نقطه در فضای باز و دو نقطه نیز در کلاس برای آموزش دانش‌آموزان صحنه‌سازی شد.

امیرحسین کاظمینی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان افزود: ما به دنبال این نیستیم که مردم شاد نباشند بلکه به دنبال برگزاری مراسم ایمن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مثبت برگزاری مانور پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: این مانور ضمن آگاه‌سازی دانش‌آموزان و خانواده‌ها از خطرات و حوادث احتمالی پیش‌رو، در انتقال فرهنگ اصیل و ناب ایرانی و اسلامی نیز موثر خواهد بود.

مسؤول آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به اهمیت آموزش صحیح مقابله با حوادث و خطرات احتمالی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک و همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی این اهداف محقق و نتایج مثبت و مطلوب این موضوع در جامعه تسری پیدا کند.

کاظمینی همچنین با درخواست از مردم برای پیوستن به کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» گفت: این پویش به منظور داشتن چهارشنبه آرام و بدون خطر راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول