اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نادری در تذکر شفاهی:

وزارت راه به جای اصلاح راه‌ها کشتارگاه انسان راه‌انداخته است

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: باید نمایندگان با تغییرنام وزارت راه‌وشهرسازی موافقت کنند؛ چراکه این وزارتخانه به جای رسیدگی به وظایف قانونی خود کار دیگری را انجام می‌دهد که همان ساخت کشتارگاه است چرا که وزارت جهاد کشاورزی کشتارگاه دام می‌سازد و وزارت راه و شهرسازی کشتارگاه انسان.

وزارت راه به جای اصلاح راه‌ها کشتارگاه انسان راه‌انداخته است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خصوص سفره مردم و معیشت آنان گفت: بهتر است وی و دولت در این خصوص اقدام عاجل کنند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌ انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه را که در جهت اجرای عدالت صورت گرفته تبریک می‌گویم.

نماینده مردم پاوه در مجلس تصریح کرد: آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی بهتر است عید را به کام مردم اورامانات تلخ نکنید ضمن اینکه برای استانداردسازی جاده‌های و برای هر کیلومتر باید چند لیتر خون ریخته شده و چند خانوار باید عزیزانشان را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست بدهند تا شما اقدام کنید.

وی افزود: علی رغم پیگیری‌های متعدد و تذکرات شفاهی و کتبی به شما و بازدیدهای معاون و مدیرکل این وزارتخانه، درحالی‌که قول دادید راه این منطقه را اصلاح کنید اما یک سال و نیم از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این قول گذشته و شما کاری نکردید در حالی که شب گذشته  ۶ نفر در آن منطقه کشته شده‌اند.

وی افزود: بهتر است مسئولان این وزارتخانه ادارات راهداری اورامانات را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نزدیک ببینند درحالی‌که یک دستگاه سالم در آنجا وجود ندارد و به نظر می‌رسد وزارت راه به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کند.

نادری گفت: باید نمایندگان با تغییرنام وزارت راه‌وشهرسازی موافقت کنند؛ چراکه این وزارتخانه به جای رسیدگی به وظایف قانونی خود کار دیگری را انجام می‌دهد که همان ساخت کشتارگاه است. همچنین وزارت جهاد کشاورزی کشتارگاه دام می‌سازد و وزارت راه کشتارگاه انسان.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول