اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خبر داد

اعزام ۷۰۰ بسیجی محلات محمودآباد به مناطق عملیاتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ تعداد ۷۰۰ تن از بسیجیان محلات محمودآباد به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام ۷۰۰ بسیجی محلات محمودآباد به مناطق عملیاتی

سیدتقی کیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در محمودآباد، اظهار کرد: از اوایل امسال تعداد ۷۰۰ نفر از بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد بسیجی تقریباً یک‌چهارم برای منطقه غرب در کردستان در ایام تابستان بازدید داشتند و بقیه افراد بسیجی از ۱۵ اسفندماه ۹۷ اعزام آنها شروع و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد درخصوص هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور تصریح کرد: مؤثرترین کار فرهنگی مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام، همین اردوهای راهیان نور است که جوانان نسل امروز با فرهنگ شهادت و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

این مسؤول در پایان گفت: با برگزاری اردوی‌های راهیان نور فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان انتقال می‌یابد؛ امسال در کل ۱۷ کاروان از شهرستان محمودآباد در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول