اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسابقات «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» در مدارس اسلام آبادغرب به اجرا درآمد

مسابقات «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» در سطح مدارس شهرستان اسلام آبادغرب به اجرا درآمد.

مسابقات «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» در مدارس اسلام آبادغرب به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آبادغرب، مسابقات «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» با حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با هدف آموزش دانش‌آموزان برخی مدارس این شهرستان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه در طرح دادرس، برای انتخاب تیم برتر، برگزار شد.

المپیاد آماده تنها بهانه‌ای است برای تلاش بیشتر دانش‌آموزان در فراگیری اصول امداد و کمک‌های اولیه و هدف اصلی در جمعیت هلال احمر آموزش صحیح برای پیشگیری از آسیب‌های جدی است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ما قدردان زحمات نهادهای فرهنگی، خدماتی و مرتبط با آموزش و پرورش هستیم، یک همکاری بین بخشی وجود دارد من جمله همکاری همیشگی با جمعیت هلال احمر که در بین دانش‌آموزان آموزش‌های درخور تقدیری را ارایه داده‌اند.

حسین مرعشی عنوان کرد: طرح‌های توانمند‌سازی و این برنامه که با عنوان دادرس با هدف پرورش دانش‌آموزان پاسخگو، تکلیف‌گرا و وظیفه‌شناس در خیلی از مدارس اجرا می‌شود تا نسل آینده را آماده هرگونه مخاطره‌اییکند.

وی با اشاره به مخاطرات ناگهانی و احتمال بروز آن‌ها، تصریح کرد: طبیعت ممکن است دچار بحران‌هایی از جمله همین زلزله اخیر شود که دانش‌آموز ما باید یک دانش‌آموز آماده باشد و این طرح همین بدین منظور برای آماده کردن دانش‌آموزان در شرایط سخت و دشوار اجرا می‌شود.

انتهای پیام/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول