اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

کلنگ‌زنی تله‌کابین گرگان در بهار سال 1398

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان پروژه روگذر افسران بزرگترین پروژه تاریخ گرگان دانست و گفت: حمایت از شهرداری در تحقق اهداف پیش روی شهرداری گرگان یکی از ضرورت‌ها است.

کلنگ‌زنی تله‌کابین گرگان در بهار سال 1398

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا آقاملائی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهر گرگان در افق 1404 شهری آرامش‌دهنده، فرح‌بخش با محیط زیستی سالم و سبز، توانمند در جذب گردشگر، پیشرو در فن‌آوری اطلاعات دیده شده است.

وی ادامه داد: دستیابی به توسعه متوازن و پایدار در شهر یکی دیگر از مباحثی است که در این افق دیده شده و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تسریع در رسیدن به این معیارها است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: اجرای پروژه‌هایی توسط شهرداری گرگان از ابتدای سال همانند اجرای جاده سلامت، خریداری 20 دستگاه اتوبوس، خریداری ماشین‌های برقی پارک جنگلی النگدره و احداث میدان دانشجو و رونمایی از اپلیکیشن «شهریار»  اقدامات موثر برای رسیدن به اهداف بلند مدت در شهر گرگان است.

آقاملایی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه آبشار صخره‌ای ناهارخوران که با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه بود، خاطرنشان کرد: پارک مسکن مهر سعدآباد، پیست موتورسواری، زمین چمن مصنوعی شهرک شهریار، فاز اول باغ مزار استاد لطفی، کف‌سازی محله سرچشمه و جداره‌سازی تکایای سرچشمه با هدف احیای بافت تاریخی از جمله پروژه‌هایی است که شهرداری گرگان در دستور کار دارد و امیدواریم منشا خیر و برکت برای مردم شهر باشد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح مسیر محور افسران به کمربندی بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی تاریخ گرگان است، گفت: پروژه‌هایی همانند نورپردازی موزیکال میدان گرگانپارس، خانه‌های فرهنگ، اجرای المان‌ها در شهر، پیست اتومبیلرانی و کارتینگ و راه‌اندازی سایت بالن‌سواری از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و به طور قطع در توسعه و پیشرفت شهر موثر خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر ضرورت حمایت از شهرداری در تحقق اهداف پیش رو، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان در این دوره با تعامل، همفکری و همدلی در مسیر توسعه شهر گرگان قدم برداشته و این امیدواری وجود دارد که با تداوم این همدلی شاهد تحقق هرچه بیشتر اهداف پیش رو باشیم.

آقاملایی متذکر شد: شهربازی یکی از پروژه‌هایی است که آرزوی چندین و چند ساله مردم شهر گرگان بوده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: توجه و اولویت سرمایه‌گذاری با اولویت گردشگری و تفریحی یکی دیگر از دستور کارهای شهرداری گرگان و شورای اسلامی شهر گرگان است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جذب 4 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تا پایان سال آینده برای گرگان پیش‌بینی شده است.

آقاملایی بیان کرد: پروژه تله‌کابین نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که مردم گرگان در چند سال گذشته در انتظار آن بوده‌اند و این پروژه در بهار سال آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول