اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس پلیس فتای زنجان هشدار داد

کلاهبرداری با شگرد کار در منزل

رئیس پلیس فتای زنجان با بیان اینکه افراد زیادی در سطح جامعه جویای شغل هستند و تعدادی از این افراد از جمله زنان خانه‌دار ترجیح می‌دهند به صورت پاره وقت در منزل فعالیت کنند، گفت: از همین رو برخی افراد سودجو با سوء استفاده از این موضوع با درج تبلیغاتی کاذب « کار در منزل»در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

 کلاهبرداری با شگرد کار در منزل

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اخیر افراد سودجو با انتشار آگهی های تبلیغاتی با عنوان (کار در منزل) در سایت دیوار و شیپور و شبکه‌های اجتماعی، بعد از جلب نظر قربانیان مبالغی به عنوان هزینه ثبت نام از آنها اخذ کرده و پاسخگوی تلفن همراه خودشان نمی‌شوند.

رئیس پلیس فتای زنجان با بیان اینکه اکثر قربانیان و مالباختگان را خانم‌ها  تشکیل می‌دهند، افزود: خانم‌های خانه‌دار به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند با انجام آن در خانه درآمدی کسب کنند، از همین رو کلاهبرداران از این موضوع سوء استفاده کرده و با تبلیغات اغوا کننده آن ها را در دام خود گرفتار می‌‌کنند.

وی گفت: همشهریان و کاربران در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی قبل از واریز هرگونه وجه ضمن بررسی آدرس و مجوز شرکت استخدام کننده ، حتما از صحت و سقم این مشاغل اطمینان حاصل کنند.

آدینه‌لو تاکید کرد: کارجویان به خصوص خانم ها هرگز به تنهایی به آدرس گفته شده مراجعه نکنند، و در حین مراجعه به محل مورد نظر حتما شخصی را به همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس فتای زنجان در پایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با پلیس یا شماره تلفن 21821481-024گزارش کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول