اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

من با وضعیت فعلی‌ام از بودیمیر بهتر بازی می‌کنم

کرمانی مقدم: در شبی که پرسپولیس می‌توانست برنده باشد باخت/ هنوز شانس صعود داریم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مقابل السد موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما این تیم قطری نشان داد که حرفه‌ای است و در شبی که می‌توانستیم برنده باشیم، باختیم.

کرمانی مقدم: در شبی که پرسپولیس می‌توانست برنده باشد باخت/ هنوز شانس صعود داریم

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های السد قطر و پرسپولیس گفت: همه دیدند گلی که خوردیم آفساید بود هرچند که بازیکنان تیم زحمت زیادی کشیدند و خیلی دویدند. ما حتی در نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی هم نسبت به السد داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم. باید قبول کرد که بازیکنان السد کاملاً حرفه‌ای بودند و تا آخرین لحظه برای گل زدن تلاش کردند و دیدید که در آخرین ثانیه‌ها گل زدند. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم با این شکست کار سخت شد.

وی در خصوص موقعیت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس در این بازی از دست دادند، افزود: علاوه بر علیپور چند بازیکن دیگر هم موقعیت‌هایی داشتند که از دست دادند اما واقعاً من نمی‌دانم فلسفه بازی کردن بودیمیر چیست و چرا او باید در زمین حضور داشته باشد. من با وضعیت فعلی‌ام از او بهتر بازی می‌کنم و او در حد لیگ دسته دوم ما هم نیست. او هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده و نمی‌دانم چرا باید این همه بازی کند. به نظر من او خرید ناموفقی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه بازیکنان ضربات آخر را خوب نمی‌زنند. ما در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم اما به هر حال گاهی پیش می‌آید یک بازی هرچه می‌زنید گل نمی‌شود. به نظر من ما در این بازی ۱۰ نفره بازی کردیم و یک یار کمتر داشتیم. واقعاً اعصاب من به هم ریخته است. 

کرمانی درباره اینکه پرسپولیس در چند بازی اخیر روی سانتر از جناحین گل می‌خورد و راهکار برطرف کردن این ضعف چیست، گفت: تا همین چند وقت پیش تنها نقطه قوت پرسپولیس همین بود که سانترها را مدافعان یا دروازه‌بان دور می‌کردند اما در چند وقت اخیر روی سانتر از جناحین گل خوردیم و آسیب دیدیدم به نظر من در صحنه گل السد باید بازیکن با تجربه‌ای در تیر ۲ حاضر می‌شد نه یک جوانی تازه به زمین آمده و تمرکزی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس شانس صعود به مرحله بعد را دارد یا نه، افزود: بله، پرسپولیس هنوز شانس دارد. ما یک بازی در خانه داریم و شرایط خوبی هم داریم. نباید ناامید باشیم چرا که این توانایی را داریم که نتیجه شب گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول