اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با چه رنج قیمتی می‌توان لندکروز اجاره کرد؟

تعدادی از خودروهای خاص در بازار ایران وجود دارد که همواره آن‌ها را با لقب لوکس و خاص می‌شناسیم.

با چه رنج قیمتی می‌توان لندکروز اجاره کرد؟

این خودروهای معمولاً در بازارهای جهانی نیز قیمت بالایی دارند و همه افراد جامعه توانایی خرید چنین اتومبیل‌های گران‌قیمتی را ندارند. اما در چند ماه اخیر قیمت خودروها به حدی بالا رفته است که حالا باید به آن‌ها لقب فوق گران بدهیم. خودروهای چندمیلیاردی که افراد کمی در ایران از پس هزینه خرید و نگهداری آن‌ها برمی‌آیند. به همین دلیل نه‌تنها لذت سواری با چنین خودروهایی برای افراد عادی جامعه شبیه به رؤیا شده است بلکه حتی افرادی که توانایی مالی بالایی هم دارند حالا نسبت به گذشته تمایل کمتری را  به خرید چنین خودروهای پرهزینه و گران‌قیمتی نشان می‌دهند.

تویوتا لندکروز یکی از این خودروها است که به‌عنوان پرچم‌دار تویوتا در ایران همواره نماد شاسی‌بلند لوکس و پرقدرت در ایران بوده است. خودرویی که به صاحب خود احساس قدرت می‌دهد و در خیابان‌ها نیز به‌شدت خودنمایی می‌کند. بااینکه تویوتا لندکروزهای موجود در بازار ایران همگی مربوط به قبل از سال 2013 هستند اما قیمت نجومی پیداکرده‌اند. با مشاهده آگهی‌های فروش تویوتا لندکروز در سایت دیوار متوجه می‌شویم قیمت تویوتا لند کروز به بیش از 2.5 میلیارد تومان رسیده است. مبلغی که افراد انگشت‌شماری از پس پرداخت آن بر خواهند آمد. در چنین شرایطی اجاره تویوتا لندکروز یک پیشنهاد بسیار ویژه خواهد بود.

مزایای اجاره تویوتا لند کروز برای استفاده طولانی‌مدت

شما می‌توانید برای مدت طولانی از تویوتا لندکروز اجاره‌ای به‌عنوان خودرو اصلی خود استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد تویوتا لندکروز در حال حاضر یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای ایران است که برای خرید آن مجبور به هزینه بسیار زیادی خواهید بود اما با اجاره تویوتا لندکروز دیگر نیازی به این هزینه‌های هنگفت نخواهید داشت. ضمن این‌که تویوتا لندکروز هزینه‌های نگه‌داری زیادی نیز دارد که در صورت خریداری آن سالانه ده‌ها میلیون تومان هزینه روی دست شما خواهد گذاشت اما در موردهای اجاره چنین معضلی نخواهید داشت.

مزایای اجاره تویوتا لندکروز برای استفاده کوتاه‌مدت یا روزانه

علاوه بر استفاده طولانی‌مدت، می‌توانید از تویوتا لندکروز اجاره‌ای به‌صورت روزانه نیز استفاده کنید. در این موارد شما می‌توانید برای قرارهای کاری مهم، مراسم‌های رسمی و مراسم عروسی خود از گزینه اجاره تویوتا لندکروز استفاده کنید. به‌این‌ترتیب با هزینه‌ای معقول می‌توانید تأثیرگذاری زیادی داشته باشید و لذت سواری یک خودرو شاسی‌بلند لوکس را نیز تجربه کنید.

شرایط اجاره تویوتا لندکروز

اگر برای اجاره تویوتا لندکروز در سایت دیوار جستجویی انجام دهید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی آگهی توسط شرکت‌ها و افراد مختلف برای اجاره این خودرو ثبت شده است. تقریباً شرایط یکسانی برای اجاره از همه آن‌ها وجود دارد و شما باید مبلغی را به‌عنوان ودیعه به همراه چک یا سفته در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید تا به‌عنوان ضمانت تا زمان اتمام مدت اجاره خودرو در اختیار آن‌ها قرار داشته باشد. البته بعضی از شرکت‌ها به‌عنوان ودیعه علاوه بر پول نقد، خودرو شخصی یا سایر دارایی‌های شخصی را نیز قبول می‌کنند. مدت اجاره از یک روز تا یک ماه قابل تغییر است. البته می‌توان اجاره را تا مدت زمانی که بخواهید تمدید کنید. بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو قوانین خاصی دارند که تنها قرار دادهای اجاره بالای 5 روز را ثبت می‌کنند.

هزینه اجاره لندکروز

تویوتا لندکروز یکی از خاص‌ترین خودروهای ایران است و این موضوع سبب می‌شود که هزینه اجاره آن نسبت به میانگین هزینه اجاره سایر خودروهای لوکس ایران بیشتر باشد. در حال حاضر قیمت اجاره تویوتا لندکروز به‌صورت روزانه از حدود 900 هزار تومان در روز شروع می‌شود. البته مدل خودرو، شرایط اجاره و قوانین شرکت اجاره دهنده در موارد مختلف سبب شده است که قیمت‌های مختلفی داشته باشند. هرچقدر شرایط آسان‌تری برای اجاره تویوتا لندکروز در نظر گرفته شود هزینه روزانه آن بیشتر خواهد شد. اجاره هفتگی و ماهانه معمولاً نسبت به اجاره روزانه، به‌صرفه‌تر خواهد بود.

منبع : ویرلن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول