اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری فومن 2 – خیبر خرم‌‍آباد 3

شکست ناباورانه شهرداری فومن مقابل خیبر

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میهمان خود خیبر خرم‌آباد تن به شکست سه بر دو داد.

شکست ناباورانه شهرداری فومن مقابل خیبر

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دو تیم فوتبال شهرداری فومن و خیبر خرم‌آباد از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت 14:45 در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: امیرسامان سلطانی

کمک‌ها: هاشم خدابنده لو، سعید محمدی و مصطفی عزیزی

ناظر داوری: شاهین حاج بابایی

ترکیب تیم فوتبال شهرداری فومن:

حامد راست روان، سجاد اخباری، علیرضا نظیفکار، سعید دلاور، حسین میرزا حسینی پور، رضا الماس خاله، سعید دلاور، حسین محبی، مجتبی رستمی، علی عادلی، سعید مرتضوی و میلاد حسن‌پور.

ترکیب تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد:

میلاد پورقلی، فرزاد بهاری، فرشاد امامی، مصطفی علیخانی، محمد مهدی پور، محمد میرزایی، محمود یگانه، سجاد بازگیر، حسن نعمتی، مجتبی جادری و فرهاد جودکی.

فشردگی مسابقات در گروه دوم لیگ دسته دوم و نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر، رقابتی جذاب و نفس‌گیر را در این گروه رقم‌زده است، آرمان گهر سیرجان با 35 امتیاز در صدر گروه قرار داشته و از شانس بالایی برای صعود در گروه ب برخوردار است، تیم‌های نیروی زمینی و پاس با 33 امتیاز، نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس با 29 امتیاز در تعقیب صدرنشین لیگ دو هستند.

شاگردان افشین ناظمی در شهرداری فومن با کسب 27 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد و دیدار مقابل خیبر آخرین فرصت این تیم برای پیوستن به جمع مدعیان صعود به لیگ یک است، شهرداری فومن در هفته بیستم با شکست غیرمنتظره مقابل پاس همدان و قرعه استراحت در هفته بیست و یکم از شانس کمی برای صعود برخوردار است و پیروزی احتمالی مقابل خیبر و توقف تیم‌های بالانشین جدول می‌تواند شانس صعود را برای نماینده غرب گیلانی زنده نگه دارد.

دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان آغاز شد ولی این خیبری‌ها بودند که دو بار در نیمه نخست به گل دست‌یافتند، محمود یگانه در دقیقه 25 و مجتبی قادری در دقیقه 40 برای تیم میهمان گلزنی کردند تا شاگردان ناظمی با شکست دو بر صفر در نیمه نخست راهی رختکن شوند.

شهرداری‌چی‌ها در نیمه دوم روی به بازی انتحاری آورده و در دقیقه 63 توسط سجاد اخباری یکی ازگل‌های دریافتی را پاسخ دادند، خیبر خیلی زود و در دقیقه 71 توسط سجاد بازگیر به گل دست‌یافت و اختلاف را مجدداً به دو گل افزایش داد.

شاگردان ناظمی که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دیدند برشدت حملات خود افزودند و در دقیقه 90 توسط سعید دلاور اختلاف را به حداقل رساندند، دیدار دو تیم در پایان با نتیجه سه بر دو به سود خیبر خاتمه یافت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول