اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طی مراسمی

کتاب «فروردین به رنگ بهشت» در کوهدشت رونمایی شد+تصاویر

آیین رونمایی از کتاب «فروردین به رنگ بهشت» گذری بر زندگی و اندیشه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی سردار شهید «اسد آزادبخت» برگزار شد.

کتاب «فروردین به رنگ بهشت» در کوهدشت رونمایی شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، شامگاه چهارشنبه با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی دیگر، آیین رونمایی از کتاب «فروردین به رنگ بهشت» گذری بر زندگی و اندیشه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی سردار شهید «اسد آزادبخت» برگزار شد.

در بخشی از زندگی‌نامه شهید اسد آزادبخت در این کتاب آمده است: «در سپیده دمی از بهار سال 1339 خورشیدی که دهمین روز خردادش را آغاز کرد، بارش نعمت آسمانی وزیدن گرفت و اراده الهی، فرزندی به خانواده آزادبخت بخشید.»

اسد آزادبخت پسر دوم خانواده و به‌عنوان «اسدی»، لقبی که یادآور شکوه، جلال و پهلوانی مولا علی (ع) در میدان‌ها نبرد است، معروف بود.

در ایام تظاهرات مردمی ایران بر ضد رژیم پهلوی که روزهای پرالتهابی سپری می‌شد، به خیل انقلابیون پیوست.

وی در ایام دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، حضوری فعال و مداوم داشته و سرانجام در هفتم فروردین سال ۶۱ در دشت عباس براثر اصابت ترکش به سر، به فیض شهادت نائل‌آمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول