اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم همکاری کنند تا مشکل ترافیکی برای بازی تراکتورسازی و پدیده ایجاد نشود

مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: بازی حساس تراکتورسازی و پدیده را نیز در روز پنجشنبه داریم که با همکاری مردم، پلیس راهور و نیروی انتظامی امیدواریم ترافیکی در مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) که دقیقا در راستای مسیر وادی رحمت است، ایجاد نشود.

مردم همکاری کنند تا مشکل ترافیکی برای بازی تراکتورسازی و پدیده ایجاد نشود

احد فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به مناسبت اولین پنجشنبه ماه رجب که روز عید مردگان در آذربایجان‌شرقی است همه به آرامستان‌ها و سر مزار عزیزان خود می‌روند.

وی افزود: همه آرامستان‌ها گلکاری، غبارروبی شده و از طرف معاونت خدمات شهری به مناطق ۱۰‌گانه رسیدگی شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: موضوع اصلی ترافیک در مسیر آرامستان‌ها است که تمام آرامستان‌ها از جمله وادی رحمت ترافیک شدید خواهد بود، به همین منظور کارگروه ویژه با پلیس راهور و نیروی انتظامی تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد: بلوار معراج از ورودی اتوبان شهید کسایی و اتوبان شهید پاشایی به طرف وادی رحمت اصلاح شده است.

فلاحی بیان کرد: اصلاح خروجی شهرک اندیشه به طرف وادی رحمت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باند خروجی به موازات معراج آماده برای خروج خودروهای سواری و ناوگان عمومی شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با درخواست از شهروندان برای استفاده از  ناوگان عمومی شرکت اتوبوس‌رانی برای عزیمت به آرامستان‌ها، گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از سه راه شهید محققی (سه‌راه آمین سابق) آماده ارائه خدمات از ۶ صبح هستند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ترافیک ویژه از دیگر برنامه‌های امروز است که همکاران راهور برای کاهش ترافیک با حضور خود در مسیرها، این طرح را اجرا می‌کنند.

فلاحی بیان کرد: تامین امنیت توسط ضابطین قضایی و ماموران نیروی انتظامی نیز جزو اولویت‌های مدنظر برای لیله‌الرغائب است که برای این منظور پارکینگ ۵ هکتاری آماده شده است.

وی افزود: مردم از آوردن اشیای گران‌قیمت پرهیز کنند تا با مشکلاتی از جمله سرقت و غیره روبه‌ رو نشویم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز آماده کردن تابلو و بنرهای راهنما در مسیر آرامستان‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۲۵ حلقه سرویس بهداشتی جدید در بلوک ۵۰، ۱۰ حلقه در خیابان منتهی به بلوار شهدا از دیگر اقدامات است.

وی اضافه کرد: البته گشت‌های ویژه توسط هیات مستمندان نیز در مزارستان‌ها حاضر خواهند بود تا به همین منظور جایی برای تکدی‌گری نباشد.

فلاحی خاطرنشان کرد: ساماندهی دست‌فروش‌ها برای فروش اقلام انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، متذکر شد: بازی حساس تراکتورسازی و پدیده را نیز در روز پنجشنبه داریم که با همکاری مردم و پلیس راهور و نیروی انتظامی امیدواریم ترافیکی در مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) که دقیقا در راستای مسیر وادی رحمت است، ایجاد نشود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول