اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان خبر داد

اعزام 800 دانشجوی کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان از اعزام 800 دانشجوی کردستانی شامل 450 دانشجوی دختر و 350 نفر دانشجوی پسر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 800 دانشجوی کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

توحید رستمی، مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امسال اردوی دانشجویی راهیان نور استان کردستان در سه مرحله برگزار شد که در مرحله اول یک هزار و ۱۰۰ نفر دانشجو در اردیبهشت‌ماه به مناطق عملیاتی غرب کشور در مریوان و بانه اعزام شدند.

وی افزود: مرحله دوم و سوم این اردو نیز با حضور حدود 800 نفر دانشجو از نیمه دوم اسفندماه به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور آغار شد که در مرحله دوم ۴۵۰ نفر دانشجوی دختر از تمام دانشگاه‌های سطح استان اعزام شدند و دیروز نیز آخرین کاروان راهیان نور استان شامل 350 دانشجوی پسر به مناطق علمیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان کرد: مرصاد، دهلاویه، هویزه، طلایه، شلمچه، اروند و محراب شهدای اهواز از جمله مناطق عملیاتی است که کاروان دانشجویان کردستانی از آنها بازدید می‌کنند.

وی به اهداف برگزاری اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور با هدف تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه عظمت، ارزش‌ها و پیام‌های دوران دفاع مقدس به جوانان و ایجاد پیوند مبارک بین نسل دفاع مقدس و نسل امروز برگزار می‌شود.

رستمی ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، جوانان هستند، در این راستا ما هم سعی کرده‌ایم با واگذاری مدیریت و اجرای اردوی راهیان نور به جوانان با کادرسازی و تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب اسلامی گامی اساسی در این راستا برداریم.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور زمینه‌ساز به اوج رساندن خودباوری و خودسازی معنوی و اخلاقی دانشجویان است و در این راستا آموزش سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اهداف اردوی راهیان نور است. 

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول